hee tweakers,
ik ben bezig met het scripten van een pagina die gegevens van een log in form verwerkt en opslaat in een database.
alleen voert het script de OR DIE uit en ik weet niet waar het aan licht.
google is overbelast door al mijn zoekvragen en nog geen antwoord gevonden dus misschien kunnen jullie me helpen
de code:
hier word dus de OR DIE uitgevoerd. hoe het kan is me een raadsel, alvast bedankt voor de hulp heren!
ik ben bezig met het scripten van een pagina die gegevens van een log in form verwerkt en opslaat in een database.
alleen voert het script de OR DIE uit en ik weet niet waar het aan licht.
google is overbelast door al mijn zoekvragen en nog geen antwoord gevonden dus misschien kunnen jullie me helpen
de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
| <?php include("functions.php"); include("mysql_connect_db.php"); if (!empty($_POST["voornaam"]) && !empty($_POST["achternaam"]) && !empty($_POST["wachtwoord"]) && !empty($_POST["e-mail"]) && !empty($_POST["straat"]) && !empty($_POST["huisnummer"]) && !empty($_POST["stad"]) && !empty($_POST["postcode"]) && !empty($_POST["land"]) && !empty($_POST["school"]) && !empty($_POST["opleiding"]) && !empty($_POST["geboortedatum"]) && !empty($_POST["gamesoort"])) { $query="INSERT INTO `usergegevens` (`voornaam`, `tussenvoegsel`, `achternaam`, `wachtwoord`, `E-mail`, `gebruikersrol`, `straat`. `huisnummer`, `stad`, `postcode`, `land`, `telefoonnummer`, `mobiel`, `school`, `opleiding`, `geboortedatum`, `gamesoort`) VALUES ('".safetext($_POST["voornaam"])."', '".safetext($_POST["tussenvoegsel"])."', '".safetext($_POST["achternaam"])."', '".safetext($_POST["wachtwoord"])."', '".safetext($_POST["e-mail"])."', '".safetext($_POST["straat"])."', '".safetext($_POST["huisnummer"])."', '".safetext($_POST["stad"])."', '".safetext($_POST["postcode"])."', '".safetext($_POST["land"])."', '".safetext($_POST["telefoonnummer"])."', '".safetext($_POST["mobiel"])."', '".safetext($_POST["school"])."', '".safetext($_POST["opleiding"])."', '".safetext($_POST["geboortedatum"])."', '".safetext($_POST["gamesoort"])."', 'klant')"; mysqli_query($db_connection, $query) or die ("query niet goed uitgevoerd"); echo "Bedankt voor het registreren.<br> U word automatisch doorgestuurd naar de login pagina. <meta http-equiv='refresh' content='4;url=login.php' />"; } else { echo "u heeft een van de velden niet ingevuld, u wordt automatisch teruggestuurd naar de registratie pagina.<br> <meta http-equiv='refresh' content='4;url=Persoonsgegevens.php' />"; } |
hier word dus de OR DIE uitgevoerd. hoe het kan is me een raadsel, alvast bedankt voor de hulp heren!
[ Voor 76% gewijzigd door jessy100 op 22-09-2011 20:04 ]