Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inter Access Ad

Pagina: 1
Acties:
  • 649 views

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe vaak moet ik op Close klikken? Is een keer niet voldoende? Op elke page komt die weer opnieuw tevoorschijn.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:29
Ik wilde net een post wagen aan die ontzettend irritante ad. Weg met dat ding...

Stay safe

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49
ik vind het vooral vervelend omdat die ad constant een deel van je scherm inpikt, en dus over nieuws of reacties komt.
Daarnaast als je er per ongeluk over zweeft, komt er een grotere ad boven, deze moet je eerst sluiten en dan pas kan je de onderste balk sluiten. Volgende keer zou ik dit vermijden (1 sluitknop per ad).

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Heb aan een hogerop gelegen belletje getrokken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even doorgeschoven naar het juiste topic. Verwacht niet vanavond al wonderen, maar er wordt spoedig naar gekeken.

Laten we alvast beginnen met te kijken wie er last van heeft met welke combinatie. Wel OS en browser gebruiken jullie?

[ Voor 35% gewijzigd door Wilbert de Vries op 22-09-2011 19:03 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
W7, Chrome

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

XP-bakkie met Firefox 6.0.2 en IE 8 - lijkt me sterk dat dit geen designkeuze is.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Rataplan schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:06:
XP-bakkie met Firefox 6.0.2 en IE 8 - lijkt me sterk dat dit geen designkeuze is.
Hier wordt doorgaans goed op getest en als iets essentieels als de sluitknop niet werkt, komt de advertentie niet online. Ik mag hopen dat er meer aan de hand is ;)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
In mijn geval werkt de knop wel, maar komt de ad op de volgende pagina weer tevoorschijn.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Olaf van der Spek schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:08:
In mijn geval werkt de knop wel, maar komt de ad op de volgende pagina weer tevoorschijn.
Ah, dat zou eventueel nog kunnen gok ik. Dat heeft te maken met het aantal keer dat een advertentie per bezoeker wordt getoond, de zogenoemde frequency cap. Als deze op bijvoorbeeld 3 staat, dan zie je de bewuste uiting maximaal drie keer (per ip-adres, cookie en/of apparaat, et cetera).

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wilbert de Vries schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:07:
Ik mag hopen dat er meer aan de hand is ;)
Tja, als eindredacteur ben ik natuurlijk per definitie allergisch voor alles wat over onze content heen wordt gelegd en als er dan ook niet op cookies wordt gelet...

* Rataplan heeft zijn aluhoedje al op :+
Wilbert de Vries schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:10:
Dat heeft te maken met het aantal keer dat een advertentie per bezoeker wordt getoond, de zogenoemde frequency cap. Als deze op bijvoorbeeld 3 staat, dan zie je de bewuste uiting maximaal drie keer (per ip-adres, cookie en/of apparaat, et cetera).
Nope, of de frequency cap moet boven de twintig liggen. En dat zou voor het eerst zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Rataplan op 22-09-2011 19:13 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:10:
Ah, dat zou eventueel nog kunnen gok ik. Dat heeft te maken met het aantal keer dat een advertentie per bezoeker wordt getoond, de zogenoemde frequency cap. Als deze op bijvoorbeeld 3 staat, dan zie je de bewuste uiting maximaal drie keer (per ip-adres, cookie en/of apparaat, et cetera).
Dan staat ie waarschijnlijk op 100. Sowieso, dan toon je de ad toch niet 2x binnen 10 minuten ofzo?

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
zie de ad op iedere pagina die ik open op de frontpage. ook werkt de close knop regelmatig niet eens
winxp met firefox 3.6 (ja ik weet dat het een "lichtelijk" verouderde browser is)

Zat net wat reviews te lezen en iedere pagina komt die ad dus terug al minstens 10 pagina's lang.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Laatste Firefox en W7 hier, zelfde probleem. Knap irritant, en WEER met reclames. :+

Subtiele hint om maar lid te worden ofzo? :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Fua
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Fua

Hier ook een bijna niet te sluiten ad.
W7 + chrome.
De ad klapt uit. Als je de uitklap sluit, komt ie snel weer terug. En dat 3x.
Daarna snel de hoofd-ad sluiten. Dat gaat niet makkelijk op een di-novo mini 8)

Fua

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Hetzelfde probleem op OSX 10.7.1 en Chrome 14

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49
filenox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:40:
Hetzelfde probleem op OSX 10.7.1 en Chrome 14
Zelfde hier.
Het grote probleem is dat de ad altijd terugkomt en dat hij een tweede overlay opent als je over de ad hovert, dus ook als je wilt gaan sluiten. Op dat moment is het alsof er een tweede ad wordt geopend bovenop de eerste, waardoor je die eerst moet gaan sluiten, en dan pas de eerste kleinere balk kan sluiten (met het risico dat hij weer opent).

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De advertentiecampagne is tijdelijk even op pauze gezet om te kijken wat er fout gaat. Het vreemde gedrag van de sluitknop was bekend, maar kon niet 123 worden opgelost. Dat de uiting elke pagina terugkomt is in ieder geval niet de bedoeling. Er is naar gekeken.

[ Voor 1% gewijzigd door Wilbert de Vries op 23-09-2011 11:18 . Reden: Campagne draait weer. Probleem met de zogenoemde frequency cap is opgelost. ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Chrome + Inter Access ad = fail. Die Close-knop werkt niet. Daarnaast, 't bedekt je halve scherm. Kom op nou jongens :/

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Was al gemeld in Inter Access Ad

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het mergeknopje werkt nog steeds :Y)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

My bad, 4 uur slaap doet rare dingen met je op een vrijdag als je pas om 03:15 thuis bent na een feestje ^^.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik vind dit soort reclame sowieso irritant. Reclame die ervoor zorgt dat ik content niet meer kan lezen, die wil ik niet. Op welke site dan ook.
Ik begrijp dat tweakers geld moet verdienen, dat mag ook, maar verzin aub iets minder irritante trucjes.

Wat is de volgende stap? Dat we eerst een paginagrote advertentie te zien krijgen, die we pas na 30 seconde weg kunnen klikken? Of breng ik jullie nu op ideeen?

Banners, takeovers, grote banners aan de zijkant: Allemaal prima. (mits de takeovers een beetje rustig zijn: het doel moet zijn dat ik ze zie, niet dat ik last van mijn ogen krijg...)
Gesponsorde pricewatch-items: kan nog net.

Banners die vergroot worden, zodat ze over de content heen gaan: NEE!!

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels niet meer relevant daar deze uiting niet meer draait.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.