Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Vorige week heb ik een TS-219P+ aangeschaft, hierin zitten 2 schijven van Seagate met elk 3 Tb.

Ik had de Nas vrij snel aan het draaien met NZBget, en haalde bestanden binnen via usenet.

Echter, nadat ik de Nas had uitgezet en later weer had opgestart kreeg ik constant foutmeldingen, ik de gehele Nas opnieuw geformateerd en geconfigureerd, ik krijg NZBget echter niet meer aan de gang, ondertussen zijn we 4 volledige resets en configuraties verder.

Ik heb sterk de indruk dat er een foute instelling blijft hangen, ook nadat ik de Nas volledig opnieuw geconfigureerd heb, de eerste keer werkte het namelijk direct.

Ik weet verder heel weinig van Nas techniek, laat staan van Linux, graag zou ik iemand vinden die mij even volledig op gang helpt zodat de gehele Nas instelling ok is, ik wil best voor enkele Nas lessen betalen.

Weet iemand of ik ergens een cursus kan volgen, om wat meer thuis te geraken in de Nas techniek?

Wie helpt deze newby uit de brand? ;w

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een van de foutmeldingen als ik NZBget wil afsluiten.

Shutdown NZBGet server

Executing stop-script:
Shutting down NZBGget...
Request sent
Invalid response received: either not nzbget-server or wrong server version

Ik heb NZBget er net weer opgezet, ook de oude files van de vorige NZBget installatie staat er nog gewoon in.