AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Ik zou zelf eerst gewoon eens rondvragen of meer mensen er last van hebben en of iemand het misschien kan verhelpen.
The devil is in the details.
Hoe ben je daar achter gekomen? Op een tape is het wat lastig om achteraf dingen te verwijderen, of het moet expliciet nooit meegenomen zijn in een backup.wvdburgt schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:35:
Ook zijn deze niet meer terug te vinden in de backup.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je doet nu beschuldigende aannames zonder dat je dit kan onderbouwen. Ga eens met ICT praten om te kijken wat het probleem is.wvdburgt schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:35:
Helaas heb ik geconstateerd dat mijn documenten en dergelijke verwijderd zijn zonder mijn toestemming. Ook zijn deze niet meer terug te vinden in de backup. Ik weet dat het inkijken van e-mail zonder rede strafrechtelijk verboden is maar wat kan ik hier het beste mee doen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik neem aan dat je aan de afdeling ICT (helpdesk oid) hebt voorgelegd. Wat hadden zij daarover te melden?
Sowieso een nogal wazig verhaal, zeker van die backups. Zeker weten dat de documenten echt weg zijn, en je niet op de verkeerde plek zit te kijken?
Sowieso een nogal wazig verhaal, zeker van die backups. Zeker weten dat de documenten echt weg zijn, en je niet op de verkeerde plek zit te kijken?
Virussen? Scan ze hier!
zijn het zakelijke of prive documenten?
Laatst had hier de ICT afdeling ook een netwerkschijf verplaatst.
Deden dat midden op de dag, alleen je moest wel opnieuw inloggen om de nieuwe locatie te krijgen.
Dus logde je pas aan het eind van de dag uit, dan was je opeens een halve dag "kwijt".
Sommige logde echter nooit uit, dus ging lekker
Waren een paar leuke dagen. Vooral ook omdat ze zo netjes waren om het niet te melden dat ze iets gingen wijzigen of dat al hadden gedaan.
Deden dat midden op de dag, alleen je moest wel opnieuw inloggen om de nieuwe locatie te krijgen.
Dus logde je pas aan het eind van de dag uit, dan was je opeens een halve dag "kwijt".
Sommige logde echter nooit uit, dus ging lekker
Waren een paar leuke dagen. Vooral ook omdat ze zo netjes waren om het niet te melden dat ze iets gingen wijzigen of dat al hadden gedaan.
let the past be the past.
Pagina: 1