Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MS Silverlight: kon geen programma's afspelen, fout 4001

Pagina: 1
Acties:

• Meelworm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik had een boze vrouw achter me aan na de aankoop van m'n nieuwe pc. Mijn vrouw wel te verstaan. Namelijk na de aankoop van mijn nieuwe pc(zelf bouw) kon vrouw lief geen progamma's meer kijken via silverlight. Deze wordt door een aantal media bedrijven gebruikt om gemiste programma's terug te kijken.
Ze wilde dolgraag Gtst terug kunnen zien. maar kreeg telkens fout 4001. Na flink spitten in wat forums heb ik na een maand eindelijk de oplossing er tussen zien staan. Niet op Tweakers. Ik vond dit een gemis dus wil ik dit bij deze hier delen. Het is verbluffend simpel. Zoals altijd. Je moet het maar net weten.

Windows 7:Sluit je Internet Browser
Verwijder het bestand: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds
(Het bestand wordt opnieuw aangemaakt)
Open je Internet Browser en test!
Voor Windows XP is het bestand hier te vinden: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\PlayReady\mspr.hds

Gr Henk en een blije vrouw ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Geen GTST lijkt me een reden om het bestand te laten staan O-)
--
Ik pas de topictitel een beetje aan. Hoofdletters staan zo schreeuwerig.

Bedankt: nuttig voor als iemand er tegenaanloopt :) Ik begrijp je enthousiasme na een maand zoeken (kudo's), maar normaliter is het overigens niet nodig om dergelijke 'factoids' te posten als daar verder geen vragen over komen (een FAQ-achtige kennisbank past dan beter).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)