Ik ben een webserver "Server 2008 R2 Datacenter" aan het inrichten die in een DMZ zit.
Aangezien deze server dan geen toegang heeft tot het domein wat in de Inside zit, is het een stand-alone server geworden.
Maar nu heb ik het volgende probleem.
Het beveiligen van een subdirectory C:\inetpub\www
Het gaat alleen om statische HTML files.
De volgende methoden zijn mogelijk maar maken meestal gebruik van een domain controller, of werken niet over een firewall of alternatieve browsers zoals op telefoons.)
Basic Authentication (Passwords Clear text en maar 1 user mogelijk)
Windows Authentication (Werkt niet als je met een blackberry browser de pagina opent. Geen login scherm. Is eigenlijk voor interne sites en niet over firewalls)
Digest Authentication (Domain controller nodig, en die is er niet)
Client Certificate Mapping Authentication (Geen ervaring met certificaten)
IIS Client Certificate Mapping Authentication (Idem)
URL Authorization (Is hier asp voor nodig?)
Wat is hiervoor een goede oplossing.
Is een volledige standalone server, dus er hoeft geen rekening gehouden te worden met andere applicatie's.
Alvast bedankt.
Aangezien deze server dan geen toegang heeft tot het domein wat in de Inside zit, is het een stand-alone server geworden.
Maar nu heb ik het volgende probleem.
Het beveiligen van een subdirectory C:\inetpub\www
Het gaat alleen om statische HTML files.
De volgende methoden zijn mogelijk maar maken meestal gebruik van een domain controller, of werken niet over een firewall of alternatieve browsers zoals op telefoons.)
Basic Authentication (Passwords Clear text en maar 1 user mogelijk)
Windows Authentication (Werkt niet als je met een blackberry browser de pagina opent. Geen login scherm. Is eigenlijk voor interne sites en niet over firewalls)
Digest Authentication (Domain controller nodig, en die is er niet)
Client Certificate Mapping Authentication (Geen ervaring met certificaten)
IIS Client Certificate Mapping Authentication (Idem)
URL Authorization (Is hier asp voor nodig?)
Wat is hiervoor een goede oplossing.
Is een volledige standalone server, dus er hoeft geen rekening gehouden te worden met andere applicatie's.
Alvast bedankt.