KPN Klantwaarde

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij de details vertellen over hoe het systeem van klantwaarde bij KPN werkt.
Stel dat ik bijvoorbeeld de hoogste, of ena-hoogste klantwaarde heb, met een iPhone abonnement, hoeveel euro's korting betekent dat dan grofweg op "de" nieuwe iPhone?
Hierover zwerven allerlei dingen over het internet, waaronder bedragen als 350 gulden, niet bijzonder actueel dus ;)

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:39
Toen ik bijna 2 jaar geleden bij Hi (ga ervan uit dat het ongeveer hetzelfde werkt) mijn HTC HD 2 ging bestellen had ik twee keuzes: telefonisch of via internet. Ik had al besloten om em te bestellen op internet voor €170 euro bij betalen. Diezelfde avond belde Hi zelf op en vertelde mij dat ik in "Groep C" zat van klantwaarde. Hierdoor kon hij mij hetzelfde abbo + tel aanbieden voor €60. Gelijk gedaan natuurlijk.

Ik heb een €16 p/m abbo met onbeperkt normaal internet. Hij vertelde dat ik in groep c zat omdat ik "redelijk vaak" over mijn bundel belde/sms'de (ook met 16 euro abbo) en dat ik "al" 2 jaar klant was. Ik ben benieuwd wat voor aanbieding ik in december krijg.

Hoop dat je er wat mee kan ;)

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
dat moet iemand voor je in hun systeem nakijken.

Wat ik je alvast wel kan melden is dat ze die korting niet 1:1 overnemen in het geval van een iPhone. Dan krijg je een stuk minder korting (als je het überhaupt al krijgt)

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Off-topic
Ik vind het systeem van KPN heel apart. Ik ben al lange tijd klant bij KPN, ik verleng iedere keer keurig mijn abonnement en heb een behoorlijk uitgebreid pakket. Toch heb ik een lage klantwaarde omdat ik bijna nooit over m'n bundel heen ga (dat zou ook knap zijn, aangezien je die iedere maand kan aanpassen).

on-topic
Als je bij een KPN winkel of een winkel als The Phone house langsgaat kunnen ze precies kijken wat voor aanbieding je krijgt met jouw klantwaarde.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Ik denk dat mijn klantwaarde nul komma nul is.
Mijn abo loopt bijna af, wordt ik vanmorgen gebeld dat ik een half jaar mag verlengen tegen de helft van de normale prijs.
Heb vriendelijk zijn aanbieding afgeslagen, zijn verhaal aangehoord waarom ik dan een dief van mijn eigen portemonnee ben.
Terwijl ik aan het uitleggen waarom ik niet op zijn aanbod in wil gaan pleurt die sukkel gewoon de hoorn erop. :(

Zou het enig nut hebben hier een klacht over in te dienen of krijg je dan het standaardmailtje: het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad met bla bla bla
Pagina: 1