Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Wireless Mouse M505

Pagina: 1
Acties:

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 13:08
Zojuist deze muis gekocht, werkt perfect met de receiver, maar mijn laptop ondersteunt bluetooth en zou de muis toch ook moeten kunnen vinden zonder de bijgeleverde receiver in mijn laptop te steken? Maar hij kan hem helaas niet vinden..

In de manuel kan ik niet vinden of deze muis enkel werkt via de receiver of dat een bluetoot laptop (zonder de receiver) ook zou moeten werken..

Officiële website: http://www.logitech.com/nl-nl/428/5870?osid=14&bit=64

Handleiding: http://www.logitech.com/repository/1400/pdf/24516.1.0.pdf

Iemand enig idee?

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 22-09-2011 13:23 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 16:04

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Volgens mij werkt hij wel op 2.4 Ghz maar gebruikt hij geen bluethooth, staat nergens specifiek vermeld. Dus helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_gadget op 22-09-2011 13:25 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 13:08
Mr_gadget schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:25:
Volgens mij werkt hij wel op 2.4 Ghz maar gebruikt hij geen bluethooth, staat nergens specifiek vermeld. Dus helaas.
Oke jammer, al is het geen ramp natuurlijk, verder een zeer prettige muis :)

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Hij werkt niet op bluetooth, de unified reciever die erbij zit verbind met andere logitech hardware die ook het unified logo heeft. Bluetooth: helaas...

Ik heb de muis ook al anderhalf jaar en ben echt supertevreden! Heb pas 2 keer de batterijen moeten verwisselen en muis echt veel.

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-11 16:48

Terrestraeon

END OF LINE

Ik heb de muis ook, inderdaad geen Bluetooth, ik heb overigens geen idee waar je dat trouwens uit insinueerde?

Ook dik akkoord met de post hierboven, werkt heel goed op vrijwel alle oppervlakken, reageert ook snel na enige inactiviteit en ik heb de batterijen na 2 jaar zelf nog nooit moeten vervangen :) Ik gebruik hem wel niet dagelijks en zet hem altijd uit, maar ben toch verbaast over de batterijduur, hij blijft maar gaan als een Duracellkonijn :) (en ja er zit Duracell in :p)