Toon posts:

Blauw bewerkbaar plak-plastic?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had even een vraagje want loop er al een tijdje naar te zoeken zonder succes, weet iemand waar men blauwe plak-plastic kan kopen dat bewerkt kan worden? (Logo uitsnijden.)

Ik wil op mijn nieuwe kast een logo dat ik zelf uitsnijd aanbrengen, met mijn vorige kast was dit geen probleem want deze was Rood, maar mijn nieuwe kast is Zwart met Blauwe binnenverlichting dus ik hoop een Blauw logo aan te brengen, echter is dit moeilijk te vinden. Ik ben al elke bouwmarkt, huis design shop en crea-bea winkel geweest in mijn woonplaats, maar geen geluk. Ik heb het gewoon over neutraal Blauwe plak-plastic, dus geen lucht-Blauw of iets waar ook maar een mespuntje Geel of Rood in zit.

Weet iemand misschien een winkel binnen de provincie Utrecht of een web-winkel die dit spul verkoopt? :)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Topicstarter
Welke zoek term had je gebruikt dan? :F En, dank je. :X

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:46
Een reklameboer die plakletters doet heeft rollen in diverse kleuren.

aanvulling:

en ook een computergestuurde snijplotter die je logo perfect kan snijden

[ Voor 39% gewijzigd door Tens op 22-09-2011 13:10 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel mij weer noob-tastisch. :F Anyway, kei-bedankt, zo gaat het lukken. _/-\o_

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Afhankelijk van je ontwerp zou ik niet aanraden om zelf het logo te snijden, bij een lokaal beletteringsbedrijf zal het snijden niet veel kosten en dan heb je het meteen goed.

• L702
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:54

L702

Eric #99

Ik heb eens eigen stikkers laten maken, dus printen en uitsnijden. Kostte me €10,- voor 10 stikkers. :P
Met een vector bestandje kan je dat zo laten doen bij het lokale reclame bedrijf.

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
mijn vader heeft toevallig zelf een bedrijf met een grote voorraad plakplastic/folie.
je kunt ons vinden op http://dialight.nl/.
ook hebben we hier een plotter staan dus als je het gesneden wilt

@mods, zoals jullie zien ben ik al lange tijd een tweaker, ik kwam toevallig uit op dit topic en ben niet gaan zoeken op een manier om te adverteren, als jullie anders denken graag een dm
Pagina: 1