Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MarkBM
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 01-09 12:04
Ik heb nu voor de 2e maal het volgende probleem met mijn Desire S:

Mijn telefoon loopt vast wanneer ik apps groter dan 9 a 10 mb wil updaten of installeren op mijn Desire S

De voorgaande keer gebeurde dit nadat ik de android versie heb geupgrade, nu nadat ik 25 apps heb proberen te upgraden na terugkomst van vakantie via de "alles bijwerken" knop.

De vorige keer kon ik het uiteindelijk alleen oplossen door de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar hier heb ik niet nog een keer behoefte aan, aangezien het een behoorlijk karwei is de boel weer op de rit te krijgen en mijn scores allemaal weg zijn.

Je ziet dat hij download tot 9 a 10 mb en doet dan niks meer. Reageert niet op het touchscreen of de lichtgevoelige knoppen onderop. Soms valt de telefoon ook automatisch uit en start weer opnieuw op, waarna hij weer vastloopt, omdat de app automatisch weer wordt gedownload. Pas wanneer ik de update snel genoeg annuleer, kan ik mijn telefoon weer gebruiken.

Wie heeft voor mij de oplossing, waarbij ik mijn apps en instellingen kan behouden?

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Probeer de nieuwe market eens, even googlen op Android Market 3.1.3. Ik heb geen enkel probleem met het updaten van grote apps of veel apps. :)

It takes one to know one...

• MarkBM
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 01-09 12:04
quote:
Dubbeldrank schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:15:
Probeer de nieuwe market eens, even googlen op Android Market 3.1.3. Ik heb geen enkel probleem met het updaten van grote apps of veel apps. :)
Beste tip die ik kon krijgen en dat ik het zelf niet heb kunnen verzinnen! :S

Voorgaande keer dat het gebeurde was er nog geen nw markt, nu gelukkig wel en het werkt! :D

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

quote:
MarkBM schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:56:
[...]

Beste tip die ik kon krijgen en dat ik het zelf niet heb kunnen verzinnen! :S

Voorgaande keer dat het gebeurde was er nog geen nw markt, nu gelukkig wel en het werkt! :D
There you go, veel plezier! :)

It takes one to know one...

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True