Semi-draadloze headset voor iMAC en MP3 speler

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 20:21
Hey hey,

ik ben op zoek naar een headset die ik voor thuis kan gebruiken maar ook voor onderweg. mijn budget hiervoor zit rond de €200,-. ikzelf heb al rondgekeken en kwam onder andere de Sony MDR-DS6500 tegen, alleen heeft deze geen kabel aansluiting voor op mijn MP3 speler voor onderweg (wat ik erg jammer vind aangezien ik het voor de rest een mooi ding vind).
Ik heb ook gekeken naar de Sennheiser RS 180, dit is een open koptelefoon en dat vind ik iets minder (ach hoewel het misschien wel beter is als ik onderweg ben). en ben nog niet helemaal verkocht aan het geluid wat het produceert (gehoord in een media winkel).

Ik ben eigenlijk naar iets op zoek wat draadloos (kan) zijn voor thuis en wat ik analoog kan gebruiken voor onderweg. Zijn er hier mensen die mij hierin kunnen adviseren? Ik gebruik een Imac en sommige draadlose hardware hebben een installatie nodig dus graag rekening hiermee houden :). Het budget mag wel wat afwijken.

Mijn dank ik bij voorbaat groot!

mvg,

Emiel

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:33

mr.paaJ

generatie cmd+z

Normaal kun je een draadloze hoofdtelefoon niet zomaar bekabelen voor onderweg, dan kom je eigenlijk bij losse hoofdtelefoons voor beide doelen of gewoon een goede met een kabel.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat bedoel je met onderweg? Als dit openbaar vervoer inhoudt, zou ik geen open koptelefoon nemen, dat stoort je buren nogal snel.

Life is not about specs, it is about joy!

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 20:21
@mr.paaJ: daar was ik al bang voor :(, terwijl me dit niet zo'n hele moeilijk optie lijkt om in te bouwen, maar dat zal wel aan mij liggen.

@bartvl:, ja ik fiets nog wel eens aardige stukken naar school en vind het dan lekker om muziek op te hebben, met oordopjes zelf heb ik erg veel last van wind, dus vandaar de headset die dit tegengaat. Het wilt nog wel eens voorkomen dat ik het OV neem, dus voor een open headset kies ik idd liever niet.

maar ik heb al enigszins antwoord op mijn vraag, dat het draadloze en analoog niet met elkaar te combineren valt, tenminste; deze worden niet gemaakt. alsnog hou ik mij aanbevolen voor eventuele tip voor goeie headsets.

Verwijderd

Pretty much elke gesloten hoofdtelefoon van een goedmerk (AKG, Beierdynamic, Sennheiser,Sony mdr serie) zal voldoen :)

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 16:33

mr.paaJ

generatie cmd+z

Idd, en ze klinken allemaal anders dus luisteren is een must.

Je hebt wel draadloze voor onderweg, van die bluetooth dingen, maar die zijn niet bepaald geweldig en vereisen uiteraard een mediaspeler met bluetooth.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1