| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
De projectstats van dit project staan hier: http://stats.distributed.net/projects.php?project_id=27
Daar kan je doorklikken naar teamstats of deelnemerstats.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik ga morgen eens kijken of ik er op sta
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Dus op mijn Desktop en Laptop.
Volgens mij kan je zelfs gewoon de .ini kopiëren.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Bij grotere buffers kan het een dag of wat duren voordat je pc daar mee klaar is.
Hoe moet ik iets flushen?
En daarna moet ik me bij jullie team aanmelden, toch?
Handmatig flushen kun je doen door de client te openen en dan bovenin in het menu kiezen voor: fetch & flush
Aanmelden bij DPC heb ik al zo lang geleden gedaan, weet niet meer precies hoe dat gaat.
En ben mn login voor de site kwijt lol
Meer kan ik niet over aanmelden vinden...
Ik zal eens op de knop "Fetch & Flush" drukken.
In ieder geval bedankt!
EDIT: Ik heb op "Fetch & Flush" gedrukt, maar hij geeft dan aan dat er niets te "flushen" is...

[ Voor 18% gewijzigd door PeaceFreak op 23-09-2011 10:42 ]
Moet ie nog ff door werken
Je kan ook flushen naar de server van dutchpowercows, dan kan je (bijna) realtime zien wat je geflusht hebt.
Dat kan je als volgt doen:
Client -> Configure
Optie 2 -> Optie 6
Zet Optie 2 op 'no'
Zet dan Optie 3 op 'proxy.dutchpowercows.org'
Beiden bedankt!
EDIT: Nog ff een vraagje over de DPC-proxy, ik zie mijzelf nog steeds niet verschijnen.
Hoeveel tijd gaat daar overheen?
[ Voor 55% gewijzigd door PeaceFreak op 23-09-2011 11:16 ]
Wanneer je de client opent kan je zien of er al een pakketje klaar is.
Hieronder een voorbeeldje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [Sep 23 09:43:40 UTC] Automatic processor detection found 2 processors. [Sep 23 09:43:40 UTC] Loading crunchers with work... [Sep 23 09:43:40 UTC] Automatic processor type detection found an Intel Core 2/Extreme/Xeon processor. [Sep 23 09:43:40 UTC] OGR-NG: using core #3 (cj-asm-sse2). [Sep 23 09:43:41 UTC] OGR-NG #a: Loaded 27/2-3-12-25-6-26 (9.31 Gnodes done) [Sep 23 09:43:41 UTC] OGR-NG #b: Loaded 27/2-3-12-25-6-24 (178.86 Gnodes done) [Sep 23 09:43:41 UTC] OGR-NG: 901 packets remain in buff-in.og2 [Sep 23 09:43:41 UTC] OGR-NG: 99 packets (22822.69 stats units) are in buff-out.og2 [Sep 23 09:43:41 UTC] 2 crunchers ('a' and 'b') have been started. [Sep 23 09:44:01 UTC] OGR-NG #a:27/2-3-12-25-6-26+1-50-47-45 [10,139,904,873] |
Op regel 9 zie je dat er 99 packets klaar zijn.

Toch nog ff een vraagje: Hoe verander ik mijn e-mailadres mijn eigen naam?
Alvast heel hartelijk dank!
Bij dnet kan je dat pas morgen doen, wanneer je daar tussen de stats staat.
Nou, allemaal heel erg bedankt voor het helpen!
EDIT: Verdorie, kan het kloppen dat hij wat internetsnelheid verbruikt (ik heb 4 Mbit en nu nog maar net 1Mbit)...?
Hier had ik met F@H geen last van...
[ Voor 62% gewijzigd door PeaceFreak op 23-09-2011 16:46 ]
Super!
Je staat iig in de stats van Distributed dus dat is alvast gelukt
http://stats.distributed....p?project_id=27&id=485771
Stuur even een DM of mailtje naar zandster (gmail) met daarin de naam die je wilt hebben.rikdegraaff schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:29:
Dank je wel!
Toch nog ff een vraagje: Hoe verander ik mijn e-mailadres mijn eigen naam?
Alvast heel hartelijk dank!
Ik ben alleen net terug uit Chicago en moet morgen alweer naar Kopenhagen (life's a bitch