Hey kunnen jullie me effe helpen met een systeem te bouwen voor rond de 2000 gulden
Er hoeft geen monitor bij maar wel een scanner graag
Thanx boys
Er hoeft geen monitor bij maar wel een scanner graag
Thanx boys
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
/offtopicOp dinsdag 20 maart 2001 20:38 schreef 3DBlaster het volgende:
www2.tweakers.net/pricewatch.dsp
Verwijderd
is dat zonder monitor ?Op dinsdag 20 maart 2001 21:50 schreef delfosso het volgende:
Voor dat geld moet je niet zelf een computer bouwen. Koop gewoon een fabrikanten PC.
B.V.
Een MAXDATA Family 700:
AMD Duron 700 Mhz processor
MSI 6154 VA 133 mainboard
64 MB memory
32 MB TNT 2 M64
Sound onboard
240 Watt PMPO speakers
56 K modem
40 speed CD-rom
10 GB harddisk
1.44 MB 3.5" disk drive
Cherry keyboard
Intelli mouse
2xPCI, 1xAMR, 1xPTI, 1xISA mainboard slots
1xDIMM free RAM slots
UDMA66 controller
3 year warranty first year on-site
En software pakketje:
Windows ME, Work Suite2000; Word2000, Works2000, Picture It!2000, Money 99 AutoRoute Express2000, Encarta, Norton AntiVirus 5.1 and driver software
Prijs: NLG 1.899,-
Koop je er ook nog een scannertje bij!
O ja,
Maxdata is een Duits computer merk en voor meer informatie:
www.pcvergelijk.com/shop
www.maxdata.nl
Verwijderd
Leuke prijs alleen geen software en geen 3 jaar garantie en je moet hem ook zelf bouwen. Bij 10 verschillende leveranciers kopen, maar net waar je zin in hebt. Heb je de bezorgkosten wel meegerekend.Op dinsdag 20 maart 2001 22:26 schreef delfosso het volgende:
4300c scanner !
1729,00
Verwijderd
Verwijderd
helemaal gelijkOp dinsdag 20 maart 2001 22:32 schreef The_YellowDog het volgende:
delfosso...... kom op hej... je weet zelf ook wel dat 64 mb geheugen niet kan.... en dat dat systeempje door een fabrikant waar je 3 jaar garantie heb ook een KUT systeem is.... waarom adviseer je zoiemand zulke troep waar je geen flikker (overdreven) aan hebt.... als je het systeem zelf neit kan assembleren, kan je het LATEN doen... en dan heb je veel betere spullen (hangt van je budget af).. zoals nu 2200,- gld... dan heb je een perfect systeem.... en niet aankomen met zo'n kant en klaar KUT systeempje... (m.a.r).... GET A LIFE
Verwijderd
Je kan ook posts editen en je hoeft niet zo snel achter elkaar 4 posts te posten, check ook effe of er al gereplied was: er waren al zat repliesOp dinsdag 20 maart 2001 21:39 schreef Snoekie het volgende:
Please help me
Verwijderd
FF unzippen naar een of andere map. Dan de beeldschermeigenschappen openen (rechtermuisknop op de desktop -> eigenschappen voor newbies)./offtopic
weet jij btw hoe ik die icons van antworks in windows krijg (ik bedoel niet voor prullenbak en deze computer) maar die van mapjes in de verkenner
/offtopic
Ik koop ook altijd alles bij powerline, prima winkel, alleen klote dat ik nog nooit wat met de spullen heb gehad die ik daar gekocht heb, nu weet ik nog steeds niet hoe de service daar isOp dinsdag 20 maart 2001 23:34 schreef Garibaldi het volgende:
Afgelopen zaterdag een pc voor een vriend van me in elkaar gezet. We hebben dit gekocht:
Behuizing: ATX Miditower 6001 300 Watt 125,-
Moederbord: Microstar MSI K7T Turbo 355,-
Processor: AMD Duron 750 MHz 199,-
Videokaart: Microstar MSI GeForce 2MX 299,-
Cooler: Coolermaster DP5-6G51 40,-
Geheugen: 128 MB pc133 115,-
Harde schijf: Maxtor 20 GB 7200rpm 385,-
CDROM-speler: AOpen 52x 115,-
Modem: Safeway PCI Softmodem 56k6 45,-
Muis: Microsoft Intellimouse 49,-
Speakerset: Labtec Spin60 65,-
Keyboard: Safeway basic 29,-
Scanner: HP Scanjet 3400c 260,-
De harde schijf vond ik persoonlijk te duur, die kan je maar beter ergens anders kopen, maar de rest is prima kwaliteitsspul. Na montage en softwareinstallatie meteen stabiel, en re-te-snel! Alle onderdelen komen bij dezelfde winkel vandaan, waar je uitstekende service EN een lekker bakkie koffie krijgt. Ze zitten in Zoetermeer, www.powerline.nl
Voor 2081 pieken heb je een heel compleet, snel en betrouwbaar systeem!
Laat effe weten wat je uiteindelijke keuze is geworden
...
Verwijderd
Verwijderd