• tijmenamsing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 22:34
Ik heb eergisteren een Acer Aspire 5750g gekocht.
Bij aankoop wordt er natuurlijk veel software bijgeleverd, dus om met een schone lei te beginnen heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd. Hierbij worden ook de geïnstalleerde drivers verwijderd. Normaal gesproken is dit geen probleem maar nu kan ik de juiste driver/software niet vinden voor het toetsenbord van deze laptop.
Normale knoppen werken wel, maar de function knoppen niet allemaal. Ook wordt er in het scherm niet weergegeven wanneer één van deze function knoppen wordt gebruikt.

Mijn vraag is dus of iemand die over dezelfde laptop beschikt mij kan vertellen welke driver/software hij gebruikt hiervoor.

bvd

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Ik dacht (maar weet het niet zeker) dat je daar de 'LaunchManager Application' voor moet installeren. Kleine moeite om even te testen ;)

Desktop | Server | Laptop

• tijmenamsing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 22:34
Dat lijkt inderdaad het programma te zijn dat ik mistte, bedankt.
Helaas werken de play/pause, stop, next track en previous track niet in Winamp. Erg vreemd want ze werken wel in WMP. Ik heb al gelezen dat er wel meer mensen zijn met dit probleem, maar ik kan er geen eenduidig antwoord op vinden dat werkt voor elke laptop.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55
tijmenamsing schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:58:
Dat lijkt inderdaad het programma te zijn dat ik mistte, bedankt.
Helaas werken de play/pause, stop, next track en previous track niet in Winamp. Erg vreemd want ze werken wel in WMP. Ik heb al gelezen dat er wel meer mensen zijn met dit probleem, maar ik kan er geen eenduidig antwoord op vinden dat werkt voor elke laptop.
Dat probleem ligt meer aan Winamp, op mijn huidige en voorgaande laptops werken de toetsen ook niet in Winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Daar zit een optie voor in winamp zelf. Standaard negeert hij de functietoetsen.

Ik heb winamp niet bij de hand (ik gebruik tegenwoordig windows mediaplayer om eens in de maand een klassieker op te zetten..) maar het staat ergens in de opties.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 23-09-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:09:
Daar zit een optie voor in winamp zelf. Standaard negeert hij de functietoetsen.

Ik heb winamp niet bij de hand (ik gebruik tegenwoordig windows mediaplayer om eens in de maand een klassieker op te zetten..) maar het staat ergens in de opties.
Het is goed dat je het zegt, ik ben even op door de instellingen gaan bladeren en heb deze optie inderdaad gevonden:

options->preferences->Global Hotkeys-> zet een vinkje voor de bovenste optie, "Enable default multimedia key support enz..."
Pagina: 1