Micro ATX AMD of toch INTEL

Pagina: 1
Acties:

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-12 12:50

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Ik ga binnenkort een pctje voor mijn pa maken En omdat dit op zijn bureau moet komen te staan zat ik aan een Micro ATX te denken. Ik vond de micro ATX kastjes van Aopen mooi maar daar zit maar een 145 watt voeding in dus nu is mijn vraag zou deze voeding het trekken met een duron/thunderbird of moet ik toch echt een intel :( voor veel geld aanschaffen. Ik d8 aan de volgende config:

Aopen H300B kastje
Asus A7VI-VM mamaplankje
Duron 800
128 mb pc133 geheugen
Viper II (oude van mij Krijg ik een Radeon heb ik er bij uit gehouden :P)
Onboard sound/lan
En een 15" tft

Iemand een idee waar dit moederbord te koop is ??? heb het nog nergens gezien aleen op de Asus site.

BVD Koek

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

Verwijderd

Zeker een intel moet je nemen, ik geloof dat er niet eens m-atx planken zijn. Duron met een 3d kaart moet je toch wel minimaal (en dan echt heel minimaal) 200 watt rekenen.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-12 14:41
Dek niet dat die Viper in die kast past. Je hebt van die speciale PCI kaarten van de halve breedte.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:44

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb hier een duron 750 op een ecs k7vzm micro atx bordje probleemloos draaien. En da's in een no-name micro atx kastje van multipc. Heeft trouwens wel een 235 Watt voeding, dus over die 145 watt van die Aopen kan ik niets zeggen.

Nog een kleine reactie op straat:
In een micro ATX kastje gaan gewoon de standaard AGP kaarten hoor. Heb er op dit moment een TNT2 in (wordt binnenkort vervangen door iets rappers) en echt plenty ruimte :)

Discogs

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Van een aantal AMD bordjes waren er zelfs eerder mATX versies dan grote versies, Sinterklaas :)