Hallo allemaal!
Ik ben een klein userscriptje aan het schrijven om het aanmelden op Kotnet (internetverbinding op kamers van de Katholieke Universiteit Leuven) te automatiseren, agz je dit altijd moet doen als je PC een paar minuten van 't net is.
Probleempje: ik slaag er maar niet in om met een userscript het volgende form te submitten:
Iemand een idee?
Thanks!
- Ambroos
Ik ben een klein userscriptje aan het schrijven om het aanmelden op Kotnet (internetverbinding op kamers van de Katholieke Universiteit Leuven) te automatiseren, agz je dit altijd moet doen als je PC een paar minuten van 't net is.
Probleempje: ik slaag er maar niet in om met een userscript het volgende form te submitten:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <form action="https://netlogin.kuleuven.be/cgi-bin/wayf.pl" method="get" name="wayf"> <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="5"> <tr> <td valign="top"><div align="right">Instelling / Institution:</div></td> <td> <select name="inst" id="inst" size="12"> <option value="groept-aid">GroepT</option> <option value="hubrussel-aid">HUBrussel</option> <option value="katho-aid">KATHO</option> <option value="khbo-aid">KHBO</option> <option value="khleuven-aid">KHLeuven</option> <option value="khlim-aid">KHLim</option> <option value="kuleuven" selected="selected">K.U.Leuven</option> <option value="lessius-aid">Lessius Antwerpen</option> <option value="khm-aid">Lessius Mechelen</option> <option value="sintlukas-aid">Sint Lukas</option> <option value="wenk-aid">W&K</option> <option value="kotnetext">KotNet Extern</option> </select> </td> </tr> <tr> <td valign="top"><div align="right">Taal / Language:</div></td> <td> <input type="radio" name="lang" value="nl" checked="checked">Nederlands</input> <input type="radio" name="lang" value="en">English</input> </td> </tr> <tr> <td colspan=2 align=center> <input name="submit" type="submit" value="Ga verder / Continue" /> </td> </tr> </table> </form> |
Iemand een idee?
Thanks!
- Ambroos