Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bij sommigen werkt het prima in ahci mode, maar bij veel chipsets niet vandaar dat crucial dit stelt.c. Change SATA mode to IDE mode
From BIOS Setup, change the SATA mode to IDE or Legacy mode or “compatibility mode.” The firmware update will not work in AHCI mode. Look for a parameter named “SATA Configuration”, or possibly “Integrated Peripherals”.
Lukt het dan nog niet, lees de rest van de handleiding dan ook door.
[ Voor 7% gewijzigd door job op 21-09-2011 20:20 ]
Firmware upgrade is iets waar je altijd mee op moet passen! Het is niet een stukje software dat makkelijk te herstellen is, als er iets fout gaat tijdens flashen! Dit kun je voorkomen door specifieke instructies door te nemen... en anders leer je het vanzelf op de harde manier, maar dat is toch wel zonde om zo je geld over de balk te flikkeren (of tijd als je garantie claimt voor je eigen stomme fout)
On toppic: Ik zit ook met een m4 met ''oude'' firmware maar heb nog nergens last van gehad. Maar zoals vaak het geval is met firmware update's kijk ik liever even de kat uit de boom tot er meer feedback is. Mijn vraag aan spartacusNLD is of zijn update (met een beschreven schijf) gewoon gelukt is ?
Staat toevallig ook allemaal in de handleiding...
[ Voor 44% gewijzigd door Swordlord op 22-09-2011 15:42 ]