In portrait modus last van display lag

Pagina: 1
Acties:

• J4s0n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09-2023

J4s0n

Stop! Hammertime!

Topicstarter
Ik heb twee full HD Dell U2311H beeldschermen.

In landscape is er niets aan de hand. Echter zodra ik 'm in portrait modus zet, ontstaat er een lag. Als ik in Photoshop een witte achtergrond heb met een zwarte balk en ik scroll zodat de zwarte balk naar beneden gaat, dan zie je de beeldopbouw. Dus dat boven de zwarte balk witte lijnen van links naar rechts worden opgebouwd. Als het slowmotion zou zijn, zie je op het eerste moment dit:

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/5828/displaylag1.gif

En daarna dit:

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/7853/displaylag2.gif

Nu heb ik mijn pc geformateerd, Win7 er opnieuw op met de nieuwste ATI drivers. Ik heb een Asus Radeon 6850 videokaart. Dit probleem had ik eerder niet, dus mogelijk dat de nieuwste driver niet lekker werkt. Ik heb tevergeefs al een oudere versie geprobeerd, maar dacht, voordat ik alle versies test, misschien dat jullie een idee hebben wat dit verhelpt/veroorzaakt. Het lijkt net alsof in portrait mode (of ik nu één of twee schermen aan heb) het systeem er meer moeite mee heeft. In landscape gaat alles goed.

Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.

• J4s0n

J4s0n

Stop! Hammertime!

Topicstarter
Niemand hier ooit eerder last van gehad of enig idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

Ik snap namelijk niet waarom een kaart in portrait mode meer moeite heeft met beeldopbouw dan in landscape modus.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:40

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Kijk eens of je de verversingsgraad nog wat op kan schroeven.

[ Voor 67% gewijzigd door Hippocampus op 22-09-2011 13:18 ]

• J4s0n

J4s0n

Stop! Hammertime!

Topicstarter
Die staat op beide schermen op 60Hz. Dat zou voldoende moeten zijn lijkt me? Hoger kan ook niet. In landscape staat ie ook op 60Hz en heeft er dan geen last van.