WD my book 2TB USB 3.0 driver werkt nietmeer

Pagina: 1
Acties:

• r_AllocStarByte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-01 23:52
Beste Tweakers,

Na advies van jullie op mijn laaste topic heb ik toch maar eens een fatsoenlijk backup schijfje gekocht.
Alles liep lekker gister. Het was drivers erop en klaar, hij werkte. Maar vandaag start ik mijn pc en niks..

Apparaatbeheer,

Unknown Device

Dit apparaat is uitgeschakeld omdat de firmware van het apparaat niet de hiervoor benodigde bronnen geeft. (Code 29)

Logboek,
gebeurtenis van vandaag:
\SystemRoot\SysWow64\Drivers\hwinterface.sys kan niet worden geladen vanwege incompatibiliteit met dit systeem. Vraag de leverancier van de software om een compatibele versie van het stuurprogramma.

en

UserPnp
De installatie van stuurprogramma FileRepository\usb.inf_amd64_neutral_09ae23760eb5a304\usb.inf voor apparaat-id USB\VID_0000&PID_0000\6&1332A093&0&2 is voltooid door Stuurprogrammabeheer met de volgende status: 0x0.

Op usb 2.0 onboard werkt de schijf zonder problemen. Maar hij werkt niet op de Usb 3.0 Controller

Trouwens het gaat over een: ICIDU PCI Express Card 2x 3.0 5 Gbps.

Mijn OS: Windows 7 Ultimate 64-bit Versie: 6.1 Build: 7600

Thanks.

NiTrOcx

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Werken andere apparaten wel op die USB3.0 poorten? Want wellicht dat daar gewoon een fout zit en moet je bijv de drivers eens herinstalleren.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Gebruik je een hub of rechtstreeks op het mobo?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:15
gewoon nog een keer de drivers voor de icidu van cd afhalen, of beter nog: de mogelijk nieuwere van internet.

deze als ik het goed heb:
http://www.icidu.com/inde...express-card-usb-3-0.html

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• r_AllocStarByte
Terw_Dan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:55:
Werken andere apparaten wel op die USB3.0 poorten? Want wellicht dat daar gewoon een fout zit en moet je bijv de drivers eens herinstalleren.
Nope heb ik nest nog eff getest en zelfs bij een 2.0 flash drive doet hij hetzelfde..
Unknown Device..

Maar ik ga nu de drivers van de site eff opnieuw op mijn pc zetten.
Ik hoop dat het dan werkt :)

• r_AllocStarByte
Tens schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:00:
gewoon nog een keer de drivers voor de icidu van cd afhalen, of beter nog: de mogelijk nieuwere van internet.

deze als ik het goed heb:
http://www.icidu.com/inde...express-card-usb-3-0.html
Thanks voor de link!
Ik ga hem nu eff opnieuw erop zetten.
Trouwens die drivers van de cd kon ik niet opnieuw erop zetten dan moest ik eerst de oude verwijderen.
En ik kreeg ook nog wat fouten erbij en weet ik veel wat :P

Maar ik ga hem nu testen. Tot zo :+

• Tens
NiTrOcx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:55:
[...]

Thanks voor de link!
Ik ga hem nu eff opnieuw erop zetten.
Trouwens die drivers van de cd kon ik niet opnieuw erop zetten dan moest ik eerst de oude verwijderen.
En ik kreeg ook nog wat fouten erbij en weet ik veel wat :P

Maar ik ga hem nu testen. Tot zo :+
neem wel de 64 bits versie

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• r_AllocStarByte
Tens schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:56:
[...]

Er was maar een versie beschikbaar. Die zal wel werke op 32 en 64.

Eff herstarten

• r_AllocStarByte
Tens schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:56:
[...]

Jep nu werkt het. Ik hoop ook dat het nu zo blijft :+

Bedankt jongens!

Groetjes
NiTrOcx

• Tens
Als ik het goed lees werkte het de vorige keer niet meer na volledig uitzetten, dat geprobeerd?

• r_AllocStarByte
Tens schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:08:
Als ik het goed lees werkte het de vorige keer niet meer na volledig uitzetten, dat geprobeerd?
Nope ik herstarte mijn pc, en het werkte. Ik zette vanmorge me pc weer aan en het verhaalt begint weer opnieuw. Wat een crappy drivers.. Of wat is dit :(

• Tens
Je kunt nog een ander slot proberen, en mogelijk wat met irq's rommelen in het bios, maar anders is het retour leverancier

• r_AllocStarByte
Tens schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:18:
Je kunt nog een ander slot proberen, en mogelijk wat met irq's rommelen in het bios, maar anders is het retour leverancier
Nja ik denk een RMA dan maar want tis een PCI-e kaartje en er is volgens mij niet echt iets van in de bios denk ik :S Dit zuigt echt alweer.. Altijd ik bah bah.. Eerst mijn video kaart toen ik em kocht meteen kapot, 2 weke terug mijn hdd dood, SMART status: Backup and repalce.. En nu dit g*d 8)7 :(
Pagina: 1