Op een nieuwe warehouselocatie van mijn werkgever is er als tijdelijke internetverbinding een sattelietverbinding van Tooway geinstalleerd. Nu merken we dat vooral de upstream-snelheid achterblijft bij hetgeen belooft is / volgens het abo behaalt zou moeten worden. Ik heb diverse speedtests gedraaid (Speedtest.net, DSLrepors.com/speedtest, Speedtest, 35MB en 100MB file downloads van bbnet, testmy.com/upload). Het bedrijf dat de verbinding heeft geleverd beweert dat er maar 1 manier is om de snelheid van een satelietverbinding te testen, namelijk via Skylogic Line Quality Test.
Voor zover ik kan zien zit er weinig verschil in de werking van deze speedtest, en de diverse anderen welke ik gebruikt heb - heeft iemand hier ervaring met internet via sateliet, en het testen van de snelheid hiervan? Ik zou graag weten in hoeverre de claim van de leverancier rondom het testen van de snelheid correct is.
Voor zover ik kan zien zit er weinig verschil in de werking van deze speedtest, en de diverse anderen welke ik gebruikt heb - heeft iemand hier ervaring met internet via sateliet, en het testen van de snelheid hiervan? Ik zou graag weten in hoeverre de claim van de leverancier rondom het testen van de snelheid correct is.
Your lack of planning is not my emergency