Hallo,
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hetgeen ik wil prima mogelijk zou moeten zijn ik weet alleen niet welke tools ik daarvoor nodig zou hebben.
Even kort uitleggen.
Ik heb een reuze fijn systeem met een 240 gig OCZ Vertex dr in.
Dan heb ik nog een schijf van 3 TB (klassieke harde schijf)
Alles werkt als een zonnetje en ik ben zeer tevreden. Ik heb alleen een klein iets wat ik nog graag zou willen.
Ik zou het liefst een opstart partitie maken op de 3TB schijf en daar met enige regelmaat de complete SSD naartoe kopieren.
Het uiteindelijke doel wat ik wil bereiken is dat bij een eventueel falen van mijn SSD ik direct kan booten van de 3TB schijf.
Ik weet allen niet hoe en met welke tools ik dit zou moeten doen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe dit moet ?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hetgeen ik wil prima mogelijk zou moeten zijn ik weet alleen niet welke tools ik daarvoor nodig zou hebben.
Even kort uitleggen.
Ik heb een reuze fijn systeem met een 240 gig OCZ Vertex dr in.
Dan heb ik nog een schijf van 3 TB (klassieke harde schijf)
Alles werkt als een zonnetje en ik ben zeer tevreden. Ik heb alleen een klein iets wat ik nog graag zou willen.
Ik zou het liefst een opstart partitie maken op de 3TB schijf en daar met enige regelmaat de complete SSD naartoe kopieren.
Het uiteindelijke doel wat ik wil bereiken is dat bij een eventueel falen van mijn SSD ik direct kan booten van de 3TB schijf.
Ik weet allen niet hoe en met welke tools ik dit zou moeten doen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe dit moet ?