• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hello hello.

Ik zit met een probleem en hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik heb sinds vandaag de volgende melding ;
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/6913/fotozq.png

Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1476/HT1476_4-nl.png

Op meerdere Apple producten geprobeerd op te laden,

Helaas hij laad mijn iphone niet op, soms verwijder ik 10keer de kabel en dan werkt het even.

Ik hoor graag jullie mening, alleen niet het feit dat hij gejailbreakt is, het heeft altijd gewerkt en ik ben geen hard-core jailbreaker dit wil zeggen Cydia en Installious that's it. geen core aanpassingen dus.

Ik heb wel een pul met stof verwijderd van de connector maar dit heeft helaas niets uitgemaakt.

Laatste stap is uiteraard naar de provider omdat er nog garantie op zit. :)

Bedankt alvast

[ Voor 8% gewijzigd door Distrax1988 op 21-09-2011 13:37 . Reden: Plaatje te groot ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Ik zou een orginele iPod kabel gebruiken zal vast helpen.

Heb verder geen glazenbol. Als orginele oploader niet werkt 2 dingen, Jailbreak heeft iets kaport gemaakt, dockconecter defect.

Verder kunnen we denk ik ook niet helpen. Gewoon andere oplaad kabel gebruiken liefst die van apple zelf. dan weet je dat je goed spul hebt voor je iPhone.

[ Voor 30% gewijzigd door To_Tall op 22-09-2011 11:06 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Bedankt voor je input

Zoals aangegeven alles van Apple zelf gebruikt, maar dit moet geen issue zijn, draai al een jaar op TomTom navigatie dock en diverse kabels,

Even langs de T-mobile shop gelopen ( nadat ik mijn telefoon factory reset had ) en hier werd duidelijk dat het een hardware issue is blijkbaar 1 van de 30 connectors is defect,

Ik heb 2 jaar garantie standaard op mijn telefoon dus het is nu afwachten of dit onder de garantie valt, zal natuurlijk een paar weken kwijt zijn,

Mocht het geld gaan kosten dan ga ik zelf aan de slag;
http://www.ifixit.com/iPh...nnector-GSM-ATT/IF182-009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dock connector checken, meestal zit er een pluisje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je bent niet de eerste. Als je op GoT zoekt naar opladen niet ondersteund en ook via Google zoekt naar iphone charging not supported with this accessory vindt je diverse oorzaken en oplossingen. Nog een topic over dit onderwerp lijkt me wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

[ Voor 62% gewijzigd door Daedalus op 23-09-2011 21:40 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.