Wie kent er wat tricks voor het versnellen van internet? Ik heb al "aanmelden bij netwerk" uitgevinkd, maar zijn er nog andere tricks zodat het allemaal iets sneller gaat?
Verwijderd
Je kunt voor downloaden Download Accelerator Plus (DAP) installeren. Het maakt het downloaden, helemaal als je braadband hebt, een heel stukje sneller. Je kunt het vinden
op hier en het is nog gratis ook.
op hier en het is nog gratis ook.
Verwijderd
DAP voor sneller downen.
En je zou een banner killer KUNNEN gebruiken, maar dat vind ik meer diefstal!
Als je inbelt, zo dicht mogelijk bij de je telefoonaansluiting komen !
En je zou een banner killer KUNNEN gebruiken, maar dat vind ik meer diefstal!
Als je inbelt, zo dicht mogelijk bij de je telefoonaansluiting komen !
Verwijderd
Dat zeg ik toch?!:? Das leuk..kan die um van 2 locaties downloaden:)Op dinsdag 20 maart 2001 20:51 schreef FlameHeaD het volgende:
DAP voor sneller downen.
Verwijderd
Maar hoe doe ik dat?Op dinsdag 20 maart 2001 20:56 schreef T het volgende:
Je Proxy uitdonderen.
Verwijderd
gebruik het programma netsonic.
dat versnelt een heel stuk als je vaak naar dezelfdepagina's gaat.en gebruik een downloadaccellerator zoals go!zilla
dat versnelt een heel stuk als je vaak naar dezelfdepagina's gaat.en gebruik een downloadaccellerator zoals go!zilla
Echt tweaken is het niet natuurlijk maar je zou eens kunnen kijken bij webcelerator.com. Daar zit o.a. een internet optimizer bij die automatisch enkele instellingen wijzigt waardoor het allemaal nog "soepeler" en "sneller" verloopt. Succes.
Verwijderd
Ik beken: ik aanbidt je, en wil psies het zelfde posten als jouDat zeg ik toch?!:? Das leuk..kan die um van 2 locaties downloaden:)
Hmm, ach als hij 5 x DAP leest, dan moeten er ook linkjes staan. [ik kom een beetje uit een soort van linklog tijd, alle woorden verbinden met een link]
Verwijderd
Zekkkeeeer weten van wel. DAP trekt je hele verbinding weg dus AL je snelheid gaat naar je downloads.Op dinsdag 20 maart 2001 21:04 schreef MrKing het volgende:
is DAP beter dan GoZilla?
DAP is een stuk minder grafisch dus ook voor de mindere PC's onder ons te doen. [en je mem loopt niet zo verrekt vol]
DAP roelt wel, alleen het is niet echt goed in servers vinden
Pagina: 1