Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE9] Vreemde stemmen

Pagina: 1
Acties:

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Sinds kort krijg ik in InternetExplorer 9 op willekeurige momenten een Engels sprekende stem te horen die mij vertelt hoe ik cookies en de geschiedenis kan verwijderen. Hoe kom ik van die stem af. (In feite zijn het twee stemmen die door elkaar heen hetzelfde vertellen).

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:56

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Maar eh...een Engels sprekende stem? En je hebt niets gedronken/gerookt? :+

Verwijderd

Jozef 54 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:18:
Sinds kort krijg ik in InternetExplorer 9 op willekeurige momenten een Engels sprekende stem te horen die mij vertelt hoe ik cookies en de geschiedenis kan verwijderen. Hoe kom ik van die stem af. (In feite zijn het twee stemmen die door elkaar heen hetzelfde vertellen).
Ik vermoed dat er een Text2Voice optie aanstaat. Kijk is even bij Control Panel -> Ease of Access Centre (Toegangelijkheidsopties in nl. geloof ik) of hier niet per ongeluk iets aanstaat.

• Jozef 54
TheVMaster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:35:
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit ([afbeelding]) knop boven je post).

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Maar eh...een Engels sprekende stem? En je hebt niets gedronken/gerookt? :+
Ik heb inderdaad al via Google gezocht op Internet maar kan niets vinden. En op tweakers.net heb ik ook gezocht en kan daar ook niets vinden als ik 'stemmen' intoets. Enne...... nee ik heb niets gedronken of gerookt....

[ Voor 8% gewijzigd door Jozef 54 op 21-09-2011 18:03 ]

• J4s0n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09-2023

J4s0n

Stop! Hammertime!

Het is altijd wel handig te vermelden wat er veranderd is tussen het moment voor en nadat je dit verschijnsel meemaakte.

Is het trouwens een robot-achtige stem (dus gegenereerde text2speech) of klinkt het meer als een audiofile die afgespeeld wordt. Kun je een stukje posten van de letterlijke tekst?

Man is a tool-using animal. Without tools he is nothing, with tools he is all.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
Check ff in de Ease of Access deel van je Configuratiescherm. Durf te wedden dat er wel ergens een vinkje staat bij de narrator.

Computer says no

• Jozef 54
Meekoh schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:23:
Check ff in de Ease of Access deel van je Configuratiescherm. Durf te wedden dat er wel ergens een vinkje staat bij de narrator.
Kun je me aangeven waar ik het een en ander kan vinden in een Nederlandse versie van Windows 7?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

toegankelijkheidsinstellingen heet dat geloof ik.

Verwijderd

Windows+U

• Jozef 54
mace schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:24:
toegankelijkheidsinstellingen heet dat geloof ik.
Daar heb ik nu gekeken maar ik kan niets vinden waarvan die stemmen zouden komen.

• Jozef 54
J4s0n schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:10:

Is het trouwens een robot-achtige stem (dus gegenereerde text2speech) of klinkt het meer als een audiofile die afgespeeld wordt. Kun je een stukje posten van de letterlijke tekst?
Het zijn geen robot-achtige stemmen. Voor wat betreft de letterlijke tekst: zoals ik al schreef, er wordt in het Engels uitgelegd op welke manier de cookies en de geschiedenis verwijderd kunnen worden.

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
is dit niet 1 of andere advertentie op een ander tabblad. had dit laatst ook (in Chrome) maar bleek gewoon advertentie te zijn op een tab wat meestart...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Even een Hijack This logje maken om te kijken welke software er allemaal draait op je computer.

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Google naar: English voice remove cookies

Resultaat: http://answers.microsoft....e2d98?tab=AllReplies#tabs

:)

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Sorry maar even google levert me volgende hit op: internet explorer 9 english voice tells me how to delete cookies

... zeker dat je zelf al gezocht hebt op google? *kan me niet van de indruk ontdoen dat er ooit al iemand op tweakers geweest is dat 'stemmen' hoorde* :)

Edit:

Lol at hierboven :) :)

[ Voor 3% gewijzigd door dj_vibri op 22-09-2011 13:03 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 11:16
Eerste hit in google....

Spuit 11......... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Redinox op 22-09-2011 13:04 ]

D3 Profile

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

TS, laat je dan ook even weten welke add-on het is? Wil ook een keer aangesproken worden door IE :p

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Jozef 54
dj_vibri schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:03:
Sorry maar even google levert me volgende hit op: internet explorer 9 english voice tells me how to delete cookies

... zeker dat je zelf al gezocht hebt op google? *kan me niet van de indruk ontdoen dat er ooit al iemand op tweakers geweest is dat 'stemmen' hoorde* :)

Edit:

Lol at hierboven :) :)
Ik ben niet zo'n kei in Engels dus ik had niet in het Engels gezocht.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Jozef 54 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:36:
[...]

Ik ben niet zo'n kei in Engels dus ik had niet in het Engels gezocht.
Maar is 't nou opgelost of heb je 't nog?? Zo niet: als je aan de slag gaat met de geboden opties, ga dan systematisch te werk; schakel 1 add-on uit, kijk of 't probleem er nog is en dan pas de volgende en herhaal dat tot 't probleem verdwijnt. Ik ben namelijk verdomd nieuwschierig waar 't aan zou kunnen liggen en ik zou 't doodzonde vinden als een "reset all" het oplost; dan weten we nog niet welke add-on we aan de schandpaal moeten nagelen :P

En als je een capture kunt maken van de audio zou helemaal tof zijn; met de (windows) geluidsrecorder lukt dat misschien wel.

[ Voor 76% gewijzigd door RobIII op 23-09-2011 02:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Jozef 54
RobIII schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:55:
[...]

Maar is 't nou opgelost of heb je 't nog?? Zo niet: als je aan de slag gaat met de geboden opties, ga dan systematisch te werk; schakel 1 add-on uit, kijk of 't probleem er nog is en dan pas de volgende en herhaal dat tot 't probleem verdwijnt. Ik ben namelijk verdomd nieuwschierig waar 't aan zou kunnen liggen en ik zou 't doodzonde vinden als een "reset all" het oplost; dan weten we nog niet welke add-on we aan de schandpaal moeten nagelen :P

En als je een capture kunt maken van de audio zou helemaal tof zijn; met de (windows) geluidsrecorder lukt dat misschien wel.
Bedankt voor je reactie. Vooropgesteld, ik ben niet zo'n held op computergebied. Ik wilde deze oplossing (zoals die inderdaad in het Engels op internet staat) gaan proberen, maar omdat de 'stemmen' zich zo maar eens af en toe laten horen zou dat een hele poos gaan duren. Ik heb toen gisteravond laat maar gekozen voor de 'reset'-oplossing. Ik heb ze tot nu niet meer gehoord.
Sorry dat ik dus nu niet kan laten weten of het aan een add-on gelegen heeft en zo ja, welke dat dan zou zijn.

Allemaal reuze bedankt. Ik heb er weer wat van geleerd!

[ Voor 3% gewijzigd door Jozef 54 op 23-09-2011 11:23 ]

Pagina: 1