Ik ben bijna een half jaar lang (officieel) in het bezit geweest van een Archos 101 G9 250Gb. De eerste kon na twee weken retour, omdat het scherm flikkerde. Binnen een week was er een nieuwe bezorgt. Deze tweede heb ik na een maand ook retour gestuurd, omdat de usb poorten niet werkten. Bij de micro-usb poort bleek een stukje afgebroken te zijn, dus hij werd opgestuurd naar Archos voor reparatie. Na 8 weken ben ik gaan informeren, waar mijn tablet bleef en wat de status van de reparatie was. Azerty (waar ik hem gekocht had) kon niet snel antwoord van Archos krijgen en ze hebben mij de optie gegeven om geld retour te krijgen. Ik heb dit aanbod aangenomen en gelijk daarna een Asus TF300 32Gb gekocht.
Het verschil tussen de Asus en de Archos is heel groot en met de Asus heb ik het gevoel dat ik een mooi, dun en snel tablet gekocht heb van goede kwaliteit. De Asus is wat duurder, maar de kwaliteit is beduidend beter. De Archos valt volgens mijn mening onder het gezegde "goedkoop is duurkoop".
[
Voor 4% gewijzigd door
wim-vdv op 18-08-2012 14:28
]