Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7.. vage problemen

Pagina: 1
Acties:

• Rob89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-10 19:15
Tweakers!

Ik heb een Windows 7 Ultimate(volledig geupdate) en het gedraagd zich nogal vreemd!

Na het welcome screen; niks reageerd op klikken, behalve bij een CTRL+ALT+DEL. Waarna "cancel" na een aantal seconden click-able wordt. Na cancel kan ik gebruik maken van alle icons etc.

In Chrome: Wanneer je op een tab klikt sluit het. (Nee, ik druk niet op close!)

Tabs: Alleen de eerste tab reageerd. Bijvoorbeeld als ik Chrome open heb staan reageerd windows explorer niet meer op clicks etc..

VLC: De hele GUI van vlc werkt niet, echter kan ik wel met mouse scroll de volume hoger en lager zetten. Het filmpje speelt dan weer wel geheel correct af.

Daarnaast had ik een probleem met League of Legends waar de camera beweegt bij muis bewegingen.. Dit hoeft niet persee gerelateerd te zijn, maar ik vermeldt het er toch nog even bij.

-Virus scans leveren niks op...

Alvast bedankt voor jullie hulp!

-Rob

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Systeem herstel doen

talkin' is cheap, people follow like sheep

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Niet is mis met je muis/toetsenbord? Toets of muisknop altijd ingedrukt?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 16:25
-The_Mask- schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:37:
Niet is mis met je muis/toetsenbord? Toets of muisknop altijd ingedrukt?
Daar dacht ik ook aan. Probeer eens een ander keyboard en/of muis

Natte krant (363218) (V.242)

• Rob89
TheVMaster schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:37:
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit ([afbeelding]) knop boven je post).

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Klopt helemaal! Ik post daarom alleen wanneer ik er niet meer uit kom.

Het probleem dat voordoet heb ik niet kunnen vinden. Wat ik wel gevonden had is;

run -> SFC /scannow
Dit leek de eerste keer de problemen te verhelpen, echter zijn ze nu terug en gaan ook niet meer weg met de scan nog een keer uit te voeren.

Daarnaast werkt mijn toetsenbord en muis volledig naar behoren. Daarnaast wanneer de alles software matig in de war geschopt is zal dit niet aan mijn muis liggen? :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gaat het om een nieuwe computer? Ik kwam namelijk iets vergelijkbaars tegen waar het bleek te gaan om een sata600 controller/chipset (oude revisie) waardoor het syteem traag en zo'n beetje dezelfde symptomen geeft als jij beschrijft.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Rob89
Het gaat inderdaad om een redelijk nieuwe PC.

Echter had ik wel nadrukelijk gelet op een REV B3 moederbord.

-Muis en toetsenbord switchen geeft helaas geen resultaat

• Rob89
Toch ga ik proberen mijn SSD op een ander SATA port aan te sluiten. Nu verwacht ik zelf geen resultaat, maar het valt altijd te proberen!

• Rob89
Zoals verwacht; geen resultaat

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:51

ResuCigam

BOFH

Off topic tip: als jij zelf de laatste poster bent, gebruik dan de edit knop voor toevoegingen in plaats van opnieuw te posten.

On topic: probeer uit te vinden of het hard- of software is, download bv eens een linux live cd en test daarmee. Als het probleem blijft ligt het aan je hardware en anders aan je windows.

[ Voor 42% gewijzigd door ResuCigam op 21-09-2011 13:25 ]

We do what we must because we can.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18

TheVMaster

Moderator WOS
Inderdaad....Er stat zelfs een mooie waarschuwing waarin wordt verteld dat je de laatste poster bent dussuh...volgende eer even de TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post.
Pagina: 1