Toon posts:

Mijn writer brand niet op 8x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleempje ik heb een 8 speed CD-WRITER van LG type CED-8080B.

Ik heb alles al geprobeerd maar ik kan niet op 8 speed branden alleen op 4 speed.
Mijn lege CD's kunnen wel 8 speed hebben.

Weet iemand iets HELP HELP

In ieder geval bedankt

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 18:43
Ik heb een 10x4x32 brander en die brand ook niet op 10x :( .Het lijkt goed te gaan maar naar een paar minuutjes daalt het buffer en krijg ik een buffer underrun. op 8x gaat alles vlekkeloos. Brand je DAO of via je harddisk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand via hd maar ik kan niet eens beginnen met 8x. Ik gebruik Nero en die beweert dat het niet kan.

Met andere proggies werkt het ook niet

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 20:25 schreef capefear het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd maar ik kan niet op 8 speed branden alleen op 4 speed.
Mijn lege CD's kunnen wel 8 speed hebben.
Wat bedoel je met 'mijn lege CD's kunnen wel 8 speed hebben'? Probeer je ook volle CD's te branden dan?

Misschien ligt het aan het merk CD's dat je gebruikt....

Verwijderd

Topicstarter
Vergeet dat lege maar

Met het merk is niks aan de hand, want met mijn andere computer doen ze het wel.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
als je win 2000 hebt kijk een bij /configr/system/hardwaredevices/ide ata/atapi/en dan waar je ze op hebt hangen en zet alles van pio op ultra dma if available ..

succes !

Verwijderd

wat dacht je van ff drivers downen van jouw fik software site...... zodat je fikker goed ondersteund wordt en de nodige software updates draaien :?

• Klein Duimpje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05-2024
Lijkt mij een probleempje van nero, gewoon even de nieuwste update downloaden, je writer wordt waarschijnlijk nu nog niet ondersteund. 8-)

A journey of a thousand miles begins with a single step

Verwijderd

Ja zeg ik net........ duhhhh |:(

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Heb je een update over NERO gehaald? Misschien dat je brander niet goed wordt gedetecteerd en dat hij daarom niet op 8x mag.

[edit] Sorry dubbel |:(

Verwijderd

NOg zo een lamer....... zei ik ook al jesus zijn jullie allemaal leesblind????????? :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan ook geen oplossing

Wie weet er nog wat ???
Ik ben radeloos

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Heeft mijnheer KOD er wel eens aan gedacht dat die mensen hun reactie intikken op het moment dat ze jouw reactie nog niet zien staan? Er zitten maar een paar minuten tussen...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:25

yGiDoRp

Sawasdee

Als je de melding changing write speed due to media krijgt de firmware van je fikker updaten.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Geeft hij nog een reden op waarom hij niet op die snelheid kan branden :? Welke brander is het?

Verwijderd

Probeer is voor de gein WinON Cd........... kijk of het daar wel mee werkt....

anders is t vrij raar....

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-05 12:21

Thorne

Forrester

Ik heb hier ook zo'n LG-tje leggen van me pa. Vandaag gekocht... voorlopig doet dat ding het hier ook niet op 8-speed. En dat met de meegeleverde software dan (easy cd-creator).

Is overigens op Windows 2000. Ik ga nu maar ff kijken of hij het met Nero doet.

>specs<

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-05 12:21

Thorne

Forrester

Hij doet het inmiddels wel! Het was idd dat DMA if available gedoe... Leuk dat dat standaard uit staat tegenwoordig.

Op zich is het trouwens wel een leuk dingetje die LG 8080B, voor fl. 299,- dan welteverstaan...

>specs<

Pagina: 1