Asus P6T op factuur, P6T SE in kast

Pagina: 1
Acties:

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Op 30 oktober 2010 heb ik een computer gekocht met een "ASUS P6T" moederbord inbegrepen. De verkoper destijds verzekerde me dat "SLI" mogelijk zou zijn op den duur met dit moederbord. "SLI" is een techniek waarbij men 2 videokaarten tegelijk kan laten functioneren op 1 moederbord.

Op de factuur stond het volgende: 1 Mobo: "Asus P6T Intel X58 Extreme Chipset" (voor dit onderdeel werd geen bedrag gemeld)

Toen ik gisteren 2 480 GTX videokaarten installeerde op dit moederbord, bleek het niet te werken. Bij nader inzien bleek het goedkopere "Asus P6T SE" moederbord in mijn systeem te zitten en niet de "Asus P6T". Dit 100 euro goedkopere "P6T SE" moederbord ondersteund geen "SLI" volgens de site van ASUS.

Ik belde de verkoper, en hij zegt hier niets aan te kunnen doen. Wat hij wel wilde doen is mij een ander moederbord verkopen die hij gratis in wilde bouwen.

Op de factuur staat duidelijk "P6T" en niet "P6T SE".

Ik ben op het moment best kwaad omdat de 2 aangeschafte videokaarten 430 euro bij elkaar hebben gekost.

P6T http://www.asus.nl/Motherboards/Intel_S ... 66/P6T_SE/
PST SE http://www.asus.nl/Motherboards/Intel_S ... 66/P6T_SE/

Suggesties zijn welkom en worden erg op prijs gesteld!

Dank u!

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 14:06
Beste Faisalovic,

Een mondelinge afspraak kun je helaas niets mee. Op het moment dat je wat afspreekt met de verkoper of deze een bewering doet kun je dit het beste zwart op wit laten zetten. Destijds heb je waarschijnlijk niet op de factuur geconstateert dat het een P6T SE betrof. Echter komt de factuur wel overeen met de inhoud van het systeem en ben je in feite dus gewoon genaaid door de verkoper.

Juridisch heb je dan ook weinig grond onder je voeten ben ik bang. Het enige wat misschien kan helpen is een stevig gesprek met de desbetreffende verkoper. Veel succes iniedergeval!

• Faisalovic
devguru schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:40:
Beste Faisalovic,

Een mondelinge afspraak kun je helaas niets mee. Op het moment dat je wat afspreekt met de verkoper of deze een bewering doet kun je dit het beste zwart op wit laten zetten. Destijds heb je waarschijnlijk niet op de factuur geconstateert dat het een P6T SE betrof. Echter komt de factuur wel overeen met de inhoud van het systeem en ben je in feite dus gewoon genaaid door de verkoper.

Juridisch heb je dan ook weinig grond onder je voeten ben ik bang. Het enige wat misschien kan helpen is een stevig gesprek met de desbetreffende verkoper. Veel succes iniedergeval!
Beste devguru,

Allereerst hartelijk dank voor je reactie.

Op de factuur staat "P6T" en niet "P6T SE". Dat is op zich toch een verschil niet? Of is een wederverkoper niet verplicht om de gehele benaming van het type moederbord op een factuur te zetten?

Verwijderd

Kijk of er eventueel op het factuur een serienummer staat van de P6T SE (toen ik nog bij een computerwinkel werkte registreerde wij alle serienummers op de de factuur), zo ja kun je wel wat voet aan de grond krijgen bij de desbetreffende winkel.

Staat het er niet op.. dan zal ik zoiezo vragen naar de eigenaar/manager en je verhaal voorleggen.

Succes!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025

Swedish Clown

Erlang <3

Om mogelijk maar even een open deur open te trappen, is er bij de assamblage van het systeem contact met jou opgenomen met de vraag of een P6T SE mobo ingebouwd kan worden i.p.v. de P6T? Mogelijk dat de P6T niet of vertraagd leverbaar was waardoor uiteindelijk de P6T SE is ingebouwd?

Indien op de factuur duidelijk de P6T staat en de P6T SE is ingebouwd lijkt me dat niet in de haak. Iets in de richting van misleiding dan wel het niet nakomen van de overeenkomst waar je duidelijk hebt gesteld de P6T te willen.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 12:44
Brakkie41 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:38:
het niet nakomen van de overeenkomst waar je duidelijk hebt gesteld de P6T te willen.
Dat lijkt me het probleem, niet? Een mondelinge afspraak van een jaar geleden.

Is de prijs op de factuur trouwens conform een P6T?

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-02 17:47

Roytoch

Nietes

Op de factuur stond het volgende: 1 Mobo: "Asus P6T Intel X58 Extreme Chipset"
Op de factuur staat duidelijk "P6T SE" en niet "P6T".
Mis ik nou iets of staat hier 2 x iets anders?

Welles

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

Misschien lees ik er overheen, maar waar schrijft TS dat er sprake is van een mondelinge afspraak/overeenkomst? Indien dat slaat op de mondelinge toezegging dat SLI mogelijk is, zal dat niet snel worden aangemerkt als mondelinge afspraak/overeenkomst. Als koper heb je immers zelf ook de plicht om je eigen informatie in te winnen. Een dergelijke toezegging zal je niet zomaar als "belofte" (mondelinge overeenkomst) kunnen aanmerken.

Het gaat meer om de schriftelijke factuur waarop volgens TS duidelijk de P6T staat en NIET de P6T SE. Daar zit hem de crux in dit verhaal.

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 19:13

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:46:
[...]

Beste devguru,

Allereerst hartelijk dank voor je reactie.

Op de factuur staat "P6T" en niet "P6T SE". Dat is op zich toch een verschil niet? Of is een wederverkoper niet verplicht om de gehele benaming van het type moederbord op een factuur te zetten?
Als er op het factuur Asus P6T staat dan hoort deze er ook bijgeleverd (ingebouwt) te zijn. Dat is niet volgens het factuur (dus niet volgens de afspraak en wat je hebt besteld) en heb je dus recht op een P6T. Ik zou zeggen: "Door blijven zagen bij die lui"

En als je er niet uit komt met de verkoper ben ik toch erg benieuwd waar je het hebt gekocht :)

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:56

Pierre

Van nature lui!

Dit lees ik over een mondelinge overeenkomst op internet

Je hoort wel eens zeggen dat als een overeenkomst niet op papier staat, deze niet geldt. Dit is niet waar. Mondelinge overeenkomsten hebben net zo veel rechtskracht als schriftelijke. Het enige verschil is de bewijskracht. Een schriftelijke overeenkomst is eigenlijk niets meer dan vastlegging van al op een andere manier (vaak Mondeling) gemaakte afspraken.

Ben benieuwd of je iets voor elkaar krijgt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-02 11:42
Ik neem aan dat je de verkoper er op gewezen hebt dat er op de factuur iets anders staat?
Heb je hem ook voorgelegd dat het geleverde moederbord minder goed is en dat het dus niet eerlijk is dat jij voor een nieuw moederbord (van vergelijkbaar kunnen) zou moeten betalen?

• Faisalovic
Mythx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:01:
Ik neem aan dat je de verkoper er op gewezen hebt dat er op de factuur iets anders staat?
Heb je hem ook voorgelegd dat het geleverde moederbord minder goed is en dat het dus niet eerlijk is dat jij voor een nieuw moederbord (van vergelijkbaar kunnen) zou moeten betalen?
Ja, zijn antwoord is dat ik precies betaald heb voor hetgeen ik gekocht heb.

Onderstaand is de offerte destijds (komt overeen met de factuur):

omschrijving:
aantal prijs

1 Intel Core i7 950 QuadCore PC totaal 799,99

1 CPU: Intel Core i7 950 3,06ghz QuadCore

1 VGA: Palit Nvidia GF GTX460-768Mb (ipv 5450) 109,99

1 Optical: LG Sh22NS RAM DVDRW Sata

1 Optical: Blu-Ray Rom iHOS104 speler totaal 59,99

1 Pow: LCPower 6550 ATX 550W silent

1 HDD: WD 2Tb 20EARS 64Mb

6 Ram: Elixir 2Gb DDR3 1600mhz Gold-plated (12Gb)

Mobo: Asus P6T Intel X58 Extreme Chipset

1 jaar garantie carry in (geen garantie op software)

Totaal netto: € 815,10
BTW 19% :€ 154,87
Totaal bruto: € 969,97
Order/adm.Kosten :
Betaling: Contant /Pin

Totaal: € 969,97

Zoals je zit staat er verder geen prijs bij het moederbord.
roy.ahuis schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:44:
[...]

[...]

Mis ik nou iets of staat hier 2 x iets anders?
Dank dat je me erop wijst. Het eerste is waar.. dit is aangepast in de originele eerste post.
jopitan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:46:
En als je er niet uit komt met de verkoper ben ik toch erg benieuwd waar je het hebt gekocht :)
Zal ik posten als de verkoper niet met een bevredigend antwoord komt op mijn laatste email naar hem toe.

update: ik heb een antwoord:
Beste Faisel,

U heb de P6T model gekregen waar u voor heb betaald, bij afhalen de gehele ook samen de pc doorgenomen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Kevin
Tel: +31 (0)653 883 982

Enter247.nl
K.v.K. 24446019
ING (postbank) 363 1997
IBAN: NL32INGB0003631997
BIC: INGBNL2A

[ Voor 27% gewijzigd door Faisalovic op 21-09-2011 12:23 ]

• jopitan

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:09:
[...]

Ja, zijn antwoord is dat ik precies betaald heb voor hetgeen ik gekocht heb.

dit is de offerte destijds (komt overeen met de factuur):

[...]

Dank dat je me erop wijst. Het eerste is waar.. dit is aangepast in de originele eerste post.
Beetje slecht eigenlijk dat hij bij bepaalde producten geen prijs heeft neergezet. Daarnaast heb jij op het moment volledig recht op een Asus P6T als er op de offerte en het factuur "Asus P6T" staat. Want ik neem aan dat hij heeft gezegd dat de P6T van Asus SLI ondersteunt?

Zo ja, dan heb jij op basis van die gegeven informatie door hem het moederbord Asus P6T aangeschaft. Later blijkt het een P6T SE te zijn die alleen Crossfire ondersteunt. Dus je kunt hierop gewoon je geld terugeisen.

Informatie van eccnl.eu (LET OP DIT IS VERKOOP OP AFSTAND)
Welke informatie moet de verkoper u minimaal geven?
De verkopende partij is verplicht u vóór een koop op afstand in duidelijke en begrijpelijke taal minimaal de volgende informatie te geven:
  1. De naam van het bedrijf. En als er om vooruitbetaling wordt gevraagd ook het adres. Bij telefonische verkoop moet tevens aan het begin van het gesprek gemeld worden dat het om een commerciële aanbieding gaat.
  2. De belangrijkste kenmerken van het aangeboden product of de dienst.
  3. De prijs, inclusief belastingen en eventuele bezorgkosten.
  4. Hoe de betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst plaatsvindt.
  5. Het bestaan van een herroepingsrecht, dus dat u binnen 7 werkdagen uw bestelling nog kunt annuleren.
  6. Eventuele communicatiekosten, als die hoger zijn dan het basistarief (geldt vooral voor telefonisch bestellen).
  7. Hoe lang de prijs of aanbieding geldig is.
  8. Als het gaat om een voortdurende of periodiek terugkerende dienst of een serielevering: de minimum looptijd van het contract.
http://www.eccnl.eu/page/nl/themas/E-Commerce#par2

Ik neem aan dat je hier maar eens over moet beginnen. Hij heeft jouw verkeerd ingelicht over het product.

Mocht het niet op afstand zijn, dan hebben we nog altijd ons lieftallig Burgelijk Wetboek.

http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_21-09-2011

[ Voor 20% gewijzigd door jopitan op 21-09-2011 12:25 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Faisalovic
jopitan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:21:
[...]

Informatie van eccnl.eu (LET OP DIT IS VERKOOP OP AFSTAND)

Ik neem aan dat je hier maar eens over moet beginnen. Hij heeft jouw verkeerd ingelicht over het product.
Ik heb het product op afstand besteld maar zelf afgehaald.

In tegenstelling tot wat de verkoper zegt (zie mijn vorige post) over het feit dat wij (de verkoper en ik) de producten hebben doorgenomen, herinner ik mij niet dat de systeemkast open is geweest tijdens het afhalen.

Mijn antwoord op zijn email hieronder:

Beste Kevin,

Ik geloof best dat ik precies betaald heb voor wat ik heb gekregen. Dat is dan mijn punt ook helemaal niet.
Het punt is dat ik niet gekregen heb wat er op de factuur staat en wat mondeling overlegd is destijds, een product dat SLI ondersteund.

Wat betreft het doornemen van de PC is de systeemkast niet open geweest tijdens het afhalen.

Jouw gemaakte punt over het doornemen van de kast en mijn punt over het mondelinge overleg vallen beide wettelijk niet te weerleggen.

Het gaat mij nu om het feit wat er op de factuur staat en wat er geleverd is. Dit komt niet overeen.

Update! Zijn antwoord:

U heeft de P6T model gekregen wat destijd is besproken en wat in de advertentie stond, ik kan daar u daar verder niet bij helpen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Kevin

[ Voor 49% gewijzigd door Faisalovic op 21-09-2011 12:38 ]

• jopitan

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:27:
[...]

Ik heb het product op afstand besteld maar zelf afgehaald.

In tegenstelling tot wat de verkoper zegt (zie mijn vorige post) over het feit dat wij (de verkoper en ik) de producten hebben doorgenomen, herinner ik mij niet dat de systeemkast open is geweest tijdens het afhalen.
Jullie hadden de producten doorgenomen tijdens de samenstelling ervan of tijdens het afhalen?

En had je de kast opengemaakt om je graphiccards erin te proppen en toen stond er op het moederbord P6T SE? Zo ja, dan heb je volgens Boek 73 Afdeling 2 Artikel 17 paragraaf 2 (http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_21-09-2011)
een sterk standpunt.

[ Voor 25% gewijzigd door jopitan op 21-09-2011 13:16 ]

• Faisalovic
jopitan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:40:
[...]

Jullie hadden de producten doorgenomen tijdens de samenstelling ervan of tijdens het afhalen?

En had je de kast opengemaakt om je graphiccards erin te proppen en toen stond er op het moederbord P6T SE?
Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:27:

Wat betreft het doornemen van de PC is de systeemkast niet open geweest tijdens het afhalen.
Nee, deze is niet open geweest.

[ Voor 40% gewijzigd door Faisalovic op 21-09-2011 12:46 ]

• jopitan

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:45:
[...]

[...]

Nee, deze is niet open geweest.
Eh, er staat dat je gisteren de kast had opengemaakt voor je videokaarten en toen kwam je er achter dat er een p6t se moederbord in zat. Ik moest wat beter lezen. 8)7 Lees mijn vorige post, over het wetboek en paragraaf 2

[ Voor 4% gewijzigd door jopitan op 21-09-2011 12:53 ]

• Faisalovic
jopitan schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:48:
[...]

Eh, er staat dat je gisteren de kast had opengemaakt voor je videokaarten en toen kwam je er achter dat er een p6t se moederbord in zat. Ik moest wat beter lezen. 8)7 Lees mijn vorige post.
Ik lees net je vorige post! Je bent een meester broeder jopitan!!

Ik moet nog even bedenken hoe ik dit ga aanpakken. Wat is volgens jou/jullie de makkelijkste weg?
Ik ga de verkoper sowieso onderstaande link voorleggen:

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43
even oftopic het board is wss wel te flashen naar een andere versie en dan kan je wel SLI gebruiken.
Maar dat is weer totaal wat anders en niet aan te raden.

• Faisalovic
Mektheb schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:57:
even oftopic het board is wss wel te flashen naar een andere versie en dan kan je wel SLI gebruiken.
Maar dat is weer totaal wat anders en niet aan te raden.
Ja klopt, dmv. cross flashing idd. Architectuur van de beide borden zijn vrijwel identiek. Ik heb dit gisteren overwogen te gaan doen, maar eerst wil ik kijken of het anders op te lossen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Faisalovic op 21-09-2011 12:59 ]

• Mektheb
Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:58:
[...]

Ja klopt, dmv. cross flashing idd. Dit heb ik bijna overwogen te gaan doen. Maar eerst wil ik kijken of het anders op te lossen is.
Inderdaad.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:56
Lijkt me dat je nu alle informatie hebt om tot actie over te gaan. Ik zou nog een aangetekende brief versturen waarin je alles uiteenzet en vraagt om een oplossing binnen een x aantal weken. Daarin kun je eventueel de betreffende wetsartikelen nog aanhalen.

Als daarop geen goede reactie komt kun je verdere stappen ondernemen.

• jopitan

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:52:
[...]

Ik lees net je vorige post! Je bent een meester broeder jopitan!!

Ik moet nog even bedenken hoe ik dit ga aanpakken. Wat is volgens jou/jullie de makkelijkste weg?
Ik ga de verkoper sowieso onderstaande link voorleggen:

Je hebt gevraagd of het moederbord Asus P6T ook SLI ondersteunde en dat dit volgens hem zo was, wat klopte. En volgens de overeenkomst hoort er een Asus P6T in te zitten wat niet het geval is waardoor er niet is voldaan aan de overeenkomst. Jij hebt een factuur en een offerte waar beiden opstaat dat je een Asus P6T hebt besteld en niet een P6T SE, dus op dit moment zit de verkoper er ver naast.

Mailen die hap of aangetekende brief sturen. (Indien aangetekende brief versturen, bonnetje goed bewaren, is je bewijs mocht ie zeggen dat ie niks heeft ontvangen) ;)

@Craven, je was me voor. Ik word oud :+

[ Voor 8% gewijzigd door jopitan op 21-09-2011 13:14 ]

• Faisalovic
Jopitan en Craven heer erg bedankt.

Ik ga jullie advies opvolgen.

Ik zal hier posten zodra nieuws is in deze zaak. Voor het geval iemand in het zelfde schuitje beland als waar ik nu in zit.

Groet!

• Faisalovic
Nieuws:

Beste Faisel,

Ik heb zojuist overlegd met mijn baas. Ik mag uw moederbord omruilen voor de Asrock X58 Extreme, deze ondersteund SLI & crossfire. U kunt dan het moederbord (compleet) omruilen bij ons in Amersfoort,

Met vriendelijke groet,
Kevin

Is dat een vergelijkbaar moederbord dames en heren? Lijkt me een ultra b merk "ASROCK".

• Mektheb
Asrock was vroeger een dochter bedrijf van ASUS, nu tegenwoordig is het een eigen firma die 1 van de betere overclock borden maakt met een prima prijs kwaliteit verhouding.

En je mag blij zijn want je krijgt nu weer een bord met garantie ! terwijl die andere verlopen was :P

• Faisalovic
Mektheb schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:37:
Asrock was vroeger een dochter bedrijf van ASUS, nu tegenwoordig is het een eigen firma die 1 van de betere overclock borden maakt met een prima prijs kwaliteit verhouding.

En je mag blij zijn want je krijgt nu weer een bord met garantie ! terwijl die andere verlopen was :P
Hey dank! ASROCK heeft ook goede reviews. Wel is de P6tse goedkoper dan de ASROCK terwijl de P6T is 100 euro duurder.

Mekhteb betekent toch "voorgeschreven"?

• Mektheb
Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:49:
[...]

Hey dank! ASROCK heeft ook goede reviews. Wel is de P6tse goedkoper dan de ASROCK terwijl de P6T is 100 euro duurder.

Mekhteb betekent toch "voorgeschreven"?
Ja klopt, en ook school en nog meerdere betekenissen ;).

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-02 20:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zou vragen voor een P6T, je hebt voor dàt model betaalt, en je moet dan ook dàt model krijgen. Als dat niet kan vraag dan op zijn minst voor een bord van dezelfde prijs (en dus geen goedkopere asrock)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Faisalovic
Mavamaarten schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:07:
Ik zou vragen voor een P6T, je hebt voor dàt model betaalt, en je moet dan ook dàt model krijgen. Als dat niet kan vraag dan op zijn minst voor een bord van dezelfde prijs (en dus geen goedkopere asrock)
Volgens hem heb ik de prijs voor een P6T se betaald. Ik zal eens vragen of hij mij een kopie factuur kan opsturen met alle prijzen erop.

Update: Op de bovenstaande vraag reageerde de verkoper: Nee heb ik niet! (waar ik uit opmaak dat hij een beetje boos is?).
Word vervolgd.

[ Voor 13% gewijzigd door Faisalovic op 21-09-2011 14:44 ]

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

Verkoper raakt duidelijk geïrriteerd door het feit dat jij blijkbaar niet zomaar mee wil gaan met zijn aanbod. In hoeverre de ASRock verschilt van de P6T zal je even op een beter antwoord moeten wachten.

Laat je in ieder geval niet onder druk zetten. Deze verkoper voelt volgens mij de hete adem in de nek, omdat hij een duidelijke fout heeft gemaakt. Dit betekent niet dat je al het mogelijke er maar uit moet persen, maar aan de andere kant betekent dat ook niet dat je elk aanbod maar blindelings dient te accepteren. Hij zal met een aanbod moeten komen dat gelijkwaardig is aan de P6T om zo toch de koopovereenkomst in stand te kunnen houden. Nogmaals, in hoeverre die gelijkwaardig is zal je even van een ander moeten afwachten.

(Ik zit nu op m'n werk en heb zoiezo geen tijd om het voor je uit te zoeken).

• Faisalovic
Brakkie41 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:06:
Verkoper raakt duidelijk geïrriteerd door het feit dat jij blijkbaar niet zomaar mee wil gaan met zijn aanbod. In hoeverre de ASRock verschilt van de P6T zal je even op een beter antwoord moeten wachten.

Laat je in ieder geval niet onder druk zetten. Deze verkoper voelt volgens mij de hete adem in de nek, omdat hij een duidelijke fout heeft gemaakt. Dit betekent niet dat je al het mogelijke er maar uit moet persen, maar aan de andere kant betekent dat ook niet dat je elk aanbod maar blindelings dient te accepteren. Hij zal met een aanbod moeten komen dat gelijkwaardig is aan de P6T om zo toch de koopovereenkomst in stand te kunnen houden. Nogmaals, in hoeverre die gelijkwaardig is zal je even van een ander moeten afwachten.

(Ik zit nu op m'n werk en heb zoiezo geen tijd om het voor je uit te zoeken).
Dank u Brakkie, ik houd de druk op de ketel.

• jopitan

jopitan

It&#039;s just a fact

Faisalovic schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:35:
Nieuws:

Beste Faisel,

Ik heb zojuist overlegd met mijn baas. Ik mag uw moederbord omruilen voor de Asrock X58 Extreme, deze ondersteund SLI & crossfire. U kunt dan het moederbord (compleet) omruilen bij ons in Amersfoort,

Met vriendelijke groet,
Kevin

Is dat een vergelijkbaar moederbord dames en heren? Lijkt me een ultra b merk "ASROCK".
Hmm hangt ervan af of het een EXTREME 6 of 3 is, als het een 3 is dan zou ik er niet mee akkoord gaan. De Extreme 6 is nog goed verschilt 4 euro van prijs.
En als het klopt dat je de prijs voor P6T SE hebt betaald, zou ik gewoon deze nemen. Kun je in iedergeval je kaartjes gebruiken.

http://tweakers.net/price.../777/235998;256920;266541

Verwijderd

Maare... wacht eens, in de P6T SE kun je gemakkelijk een P6T bios flashen, dan ondersteunt deze makkelijk SLI. Het is alleen de vraag of je dat wilt in een nieuwe PC :P

Asrocks zijn overigens prima moederborden, niet vergelijkbaar met dat baggere meuk wat ze maakten in Athlon XP/Pentium 4 tijdperk.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:44:
Maare... wacht eens, in de P6T SE kun je gemakkelijk een P6T bios flashen, dan ondersteunt deze makkelijk SLI.
Iets met Mektheb in "Asus P6T op factuur, P6T SE in kast" enzo :)

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Yep, het is niet zo moeilijk te doen maar je mobo krijgt een soort dual/triple boot bug. Dat betekent dat nadat je op de power knop drukt, gaat de computer nog 2-3 keer resetten voordat hij normaal opstart.

• Faisalovic
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:32:
Yep, het is niet zo moeilijk te doen maar je mobo krijgt een soort dual/triple boot bug. Dat betekent dat nadat je op de power knop drukt, gaat de computer nog 2-3 keer resetten voordat hij normaal opstart.
Heb ik over gelezen.. is te verhelpen door je floppy en extra sata poort uit te zetten in de P6T bios. Hardware matig missen deze onderdelen op de P6T SE.

Dus mocht je dit probleem hebben dan is t bij deze opgelost.

Verwijderd

Tjonge, wist het maar 7 maanden geleden, ik heb de P6T SE al lang niet meer :) In ieder geval bedankt voor de info!
Pagina: 1