Jaarlijks krijg ik een factuur van een domein, wat ooit door iemand anders, zonder mijn toestemming, op mijn naam is gezet. Elk jaar ga ik met dat hostingbedrijf in discussie, eerst beleefd (wat niet werkt) en ga later vrij ver daarin (denk aan dreiging met juridische stappen). Elk jaar krijg ik van dat bedrijf, na deze jaarlijks terugkerende discussies per e-mail, een excuus-e-mail en de bevestiging dat het domein beëindigd is en dat alle kosten geschrapt zijn.
Het jaar daarop begint alles weer van voor af aan. Behalve dat het me doet denken aan films zoals Groundhog Day en 50 First Dates, irriteert het me gewoon enorm en vraag ik me af wat ik er mee moet doen... E-mail helpt wel voor een jaar, maar ze leren er niet van. Mis ik iets (vast niet) of kan ik hiertegen niets doen?
Disclaimer
Ik heb al wel gegoogled, maar dat gaat over hostingpakketten en domeinnamen waarvan delen blijven doorlopen. Het betreffende bedrijf is your_name_web_hosting (zonder underscores, maar het moet ze niet te gemakkelijk worden op google). De reden dat ik de naam erbij zet is omdat er mijns inziens meer mensen moeten zijn die ervaring hebben met dit bedrijf, en ik er zelf met dat bedrijf niet uit kom.
Het jaar daarop begint alles weer van voor af aan. Behalve dat het me doet denken aan films zoals Groundhog Day en 50 First Dates, irriteert het me gewoon enorm en vraag ik me af wat ik er mee moet doen... E-mail helpt wel voor een jaar, maar ze leren er niet van. Mis ik iets (vast niet) of kan ik hiertegen niets doen?
Disclaimer