Goedenavond,
de laatste tijd werd mijn pc wat trager, wat mij ook raar leek omdat hij gloednieuw is, en ik heb er een hexacore ingezet, (1090T) en vanavond onder het spelen van Modern Warfare 2, stopte hij met laden, BSOD, en toen wou hij niet meer aan, omdat hij volgens de opkomende message geen "proper boot device" kon vinden, zodoende heb ik dus van Sata poort geswitcht, en toen deed hij het wel weer. en nu heb ik het afgelopen half uur, ja heb nog geen tijd gehad om verder te testen er geen last meer van gehad.
is dit gewoon een "overleden" sata poort of zal er meer aan de hand zijn?
Specs pc:
Mobo- M4A77T
Cpu - Amd phenom 2 X6 (1090T)
Ram - 8GB dual channel kit (kingston 1066MHz)
Gpu : Gtx570hd superclocked
HDD: Western Digital PG 750GB, Caviar SE16
SATAII,7200rpm,16MB
Alvast bedankt!
de laatste tijd werd mijn pc wat trager, wat mij ook raar leek omdat hij gloednieuw is, en ik heb er een hexacore ingezet, (1090T) en vanavond onder het spelen van Modern Warfare 2, stopte hij met laden, BSOD, en toen wou hij niet meer aan, omdat hij volgens de opkomende message geen "proper boot device" kon vinden, zodoende heb ik dus van Sata poort geswitcht, en toen deed hij het wel weer. en nu heb ik het afgelopen half uur, ja heb nog geen tijd gehad om verder te testen er geen last meer van gehad.
is dit gewoon een "overleden" sata poort of zal er meer aan de hand zijn?
Specs pc:
Mobo- M4A77T
Cpu - Amd phenom 2 X6 (1090T)
Ram - 8GB dual channel kit (kingston 1066MHz)
Gpu : Gtx570hd superclocked
HDD: Western Digital PG 750GB, Caviar SE16
SATAII,7200rpm,16MB
Alvast bedankt!
If it ain't broke, don't fix it