Toon posts:

Fabrieksgarantie op electronica in Nederland 2 jaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn neef heeft sinds een korte tijd geleden een defecte blueray speler in zijn PS3. Ze hebben hem van de Mediamarkt naar huis gestuurd, maar ik meende toch dat alle elektronica in Nederland sowieso 2 jaar fabrieksgarantie hebben?
Met dit in het achterhoofd heb ik hem hem verteld te Sony hotline te bellen. Zelfde verhaal: Sorry meneer..

Klopt dit wel? Was het niet de Europese standaard dat je 2 jaar fabrieksgarantie had op alle elektronica?
Waar kan ik dit terugvinden, en welke verdere stappen kunnen wij nu ondernemen?

Veel dank,

Nick

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 22:16 . Reden: PS3 ging het om ofcourse. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 22:29
volgens mij geld dit niet op bewegende delen dus wellicht dat het daarin zou kunnen zitten? daarop heb je dacht ik maar 1 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:10

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Naast dat er al tal van topics hierover op GoT te vinden zijn kun je het beste kijken op www.consuwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56
Of in de faq van het juiste subforum: Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:17:
Naast dat er al tal van topics hierover op GoT te vinden zijn kun je het beste kijken op www.consuwijzer.nl
Excuus, en bedankt voor de doorverwijzing. We zijn er al even mee bezig hadden nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden, alsmede de tegensprekende Sony-medewerkers die het verhaal onduidelijk brengen.

En props voor de snelle (volwassen) doorverwijzingen, topforum waar men trots op mag zijn als community! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Een aantal users hebben je al een paar tips gegeven dus ik denk dat je daar wel redelijk mee uit de voeten kunt.
Verder is dit meer een onderwerp voor in het Shopping Forum waar je dus terecht kunt als je toch nog meer vragen hebt betreffende dit onderwerp :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.