Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 87Vortex87
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:25
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de app MyPOD, van Android. Deze app is een gratis vodcast catcher waarbij op basis van feeds tv programma's kunnen worden gedownload als men is aangesloten op een WiFi-netwerk. Deze kunnen dan later offline worden teruggekeken. Ideaal dus voor in de trein en om dataverkeer te beperken.

Echter, de feeds van DWDD, PenW en NOS Journaal kunnen niet worden gedownload. Wel lukt het om ze toe te voegen. Het lukt wel om talks van TEDtalk te downloaden en te bekijken, maar dus niet van de eerstgenoemde drie. Daarbij krijg ik namelijk een 'error 307'.

(Her)kent iemand dit probleem of heeft iemand een andere oplossing die goed werkt, het liefst een oplossing zoals beschreven in de eerste alinea (gratis als het kan, dus niet de app 'nederlands tv nieuws', heb namelijk geen CC).

Alvast bedankt!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omdat de vraag nu ook wordt gesteld in 87Vortex87 in "Android Market en applicaties - Deel 14" doe ik hier een slotje op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.