Toon posts:

overclocking/unlocken HD6950 naar 6970

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben mijn Sapphire HD6950 Dirt 3 (beide) aan het unlocken naar een HD6970.

Nu heb ik al verschillende manieren geprobeerd zoals vermeld op internet.

Heb de manier van tweakers en dergelijke allemaal geprobeerd.
Je komt vaak op de manier van Techpowerup uit.
Op die manier lukt het me dus niet.

Ik krijg steeds te zien: subsystemsID mismatch.

Wat doe ik fout?

Ik heb me switch verzet naar stand 1(zo vermogelijk van de CFX kabel)

Alles verder gevolgd en nog doet ie niks.

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
If you get an error like ID mismatch or Could not erase ROM, then you'll have to do some extra work in a Windows command prompt (or DOS): Run atiwinflash -unlockrom 0 followed by atiwinflash -f -p 0 bios.bin where bios.bin is the path and filename of the HD 6970 BIOS you downloaded.
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan maar dat werkt dus niet ;)

Zoals ik al zei heb ik heel die tutorial gevolgd

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 14:56
heb je ze wel per stuk in het systeem geprobeerd dus niet als CF setup. graag even vermelden wat voor manieren van tweakers je bedoeld voor de duidelijkheid

Verwijderd

peer, voor de dirt versie is er een andere manier, die staat op google maar is een manier die ik niet kan uitvoeren, is te ingewikkeld voor me en denk ik ook voor jou.
ik zou iemand proberen te vinden die dit kan, is niet de gewone manier van unlocken net als andere 6950 ers

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:56
Als je normaal een bios flashed van een andere vendor, of een andere kaart moet je soms een override geven, omdat hij het anders niet pakt. ik ken eigenlijk alleen atiflash.. en niet atiwinflash, maar ik denk dat ze beide hetzelfde doen, alleen atiwinflash doet het in windows..

zover ik op het internet lees zou atiwinflash -f -p 0 er voor moeten zorgen dat hij niet kijkt naar de subsystemID. Je zou het nog eens kunnen proberen met atiflash in een dos omgeving (usb bootdisk oid..)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja :D

Je hebt het tegen een leek het Wes hahaha
Dat gaat me al helemaal niet lukken

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
als dat je teveel is, moet je je zelf afvragen of het wel wijs is aan gpu flashes te beginnen, een foute flash kost je je kaart he...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Bullus
al geprobeerd,winflash opstarten als admin?

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
nedernakker schreef op woensdag 21 september 2011 @ 07:43:
als dat je teveel is, moet je je zelf afvragen of het wel wijs is aan gpu flashes te beginnen, een foute flash kost je je kaart he...
Vandaar de vraag of iemand weet wat ik fout doe.
Moet het toch een keer leren.
Bullus schreef op woensdag 21 september 2011 @ 08:17:
al geprobeerd,winflash opstarten als admin?
Jep maar krijg ik dezelfde melding

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die me kan helpen?

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:22

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

had je dan niet beter de 6950 toxic 2gb gekocht? die heeft een 6950 en 6970 bios

Uplay: Red--Death

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:06
Op dit forum staat een manier speciaal voor de Dirt 3 versie van de HD6950. Echter lees je in de thread ook dat niet iedereen het lukt om de kaart te unlocken. Er staat ook duidelijk bij dat je het met één kaart in je systeem moet proberen en niet met meerdere. Dus misschien is er dat misgegaan? Daarnaast moet je het command prompt als administrator uitvoeren. Vergeet dat dus niet.

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:54:
Op dit forum staat een manier speciaal voor de Dirt 3 versie van de HD6950. Echter lees je in de thread ook dat niet iedereen het lukt om de kaart te unlocken. Er staat ook duidelijk bij dat je het met één kaart in je systeem moet proberen en niet met meerdere. Dus misschien is er dat misgegaan? Daarnaast moet je het command prompt als administrator uitvoeren. Vergeet dat dus niet.
Ik heb ook met 1 kaart geprobeerd.
Maar ik ga deze topic eens nalezen.

het gekke is ik heb net Sapphire trixx gebruikt.
Kan daar wel me voltage aanpassen en gelijk naar de settings van de 6970 zonder te flashen

Het resultaat:

http://hwbot.org/submission/2208562_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 15:28 ]

• Bullus
?
Kan je ook gewoon doen met msi afterburner, wel eerst Enable UNOFFICIAL overclocking doen en ULPS uitschakelen.

Volgens mij weet je dan niet precies het nut van unlocken.
Unlocken gaat meer om de shaders unlocken dan 6970 speeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 22-09-2011 16:08 ]

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
Bullus dat weet ik wel.
Je kunt toch zien dat ik al meerdere malen gezegd heb dat ik die artikels helemaal heb doorgelezen.

Ik weet ook dat ik alleen de shader unlock doe en de rest niet.

Ik kan met MSi afterburner niet hoger dan 840.
Dat is ook mijn officiele core clock.
Pas als ik hem unlock naar de 6970 kan ie hoger.

Volgens mij spreek je nu voordat jezelf iets hebt uitgezocht.

Maar hier het bewijs.Heb zelfs de voltage unlock opties aangevinkt staan en nog kan ik hem niet verzetten.
Met Trixx kan ik gewoon een stuk hoger.Heb alles maar ff op max gezet.

http://fotopocket.nl/view.php?friendly=0922201310

(Timypic ligt eruit dus moet het ff zo doen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 20:17 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 20:16
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is, je hebt het over overclocken en over shaders unlocken dit zijn 2 verschillende dingen.

1. Unlocken doe je op deze manier: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=350307 (ook al door iemand anders gemeld.

2. Overclocken doe je met Trixx, afterburner ondersteunt de voltage chip van de D3 edition niet.
Je kunt overigens wel hoger dan 840 clocken in afterburner, dan moet je een lap text plaatsen in het cfg bestand.

Je ziet ook een post van mij (deluxe) in het gelinkte topic, het is mij gelukt.
Er is overigens nooit een garantie dat je de kaart kunt unlocken.

P.S. je hebt een bijzonder gedateerde versie van AB te pakken, we zitten inmiddels op 2.2 beta 7.
Hier heb ik de gemodde + originele bios geupload: http://www.2shared.com/file/4YmEdTHq/6950D3_BIOS.html

[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 22-09-2011 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon me kaarten unlocken.
Daar gaat de topic over.

Ik vraag alleen wat hulp (liefst persoonlijk) maar blijkbaar is dat te veel gevraagd.

Ik ga je biosen downloaden.
Hoop dat ik er wat aan heb.

• Bullus
Ik heb al tig keren mijn bios ge-unlocked met verschillende biossen en bij 4kaarten.
Denk wel dat ik genoeg uitgezocht heb.

Welke bios gebruik je?

Alleen shaders unlocken moet je je eigen bios exporteren en die gebruiken om hem te unlocken
http://www.techpowerup.co...p?p=2137760&postcount=381
originele bios in de map mod bios plaatsen en op run drukken, zodat je een unlock bios krijgt
dan de unlock bios saven naar map van winflash zodat ie de unlock bios pakt

Hier vind je ook nog wat info over atiflash in dos
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=335318

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 22-09-2011 22:51 ]

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg ook niet dat je niet voldoende hebt uitgezocht Charlie.
Maar ik heb er nou eenmaal moeite mee.

Met heel het overclock gebeuren maar wil het niet opgeven.
Dit unlocken is daar ook een onderdeel van.
Vandaar dat ik een keer de tijd wil hebben met iemand die me kan helpen.
Nederakker heeft dat een keer beloofd maar ik begrijp zijn situatie maar al te goed en zijn dames gaan voor.

Het is echter dat jullie al jaren bezig zijn en een dermate vriendenkring hebben opgebouwd dat een belletje of berichtje naar elkaar en je hebt antwoord.

Misschien ook wel bij elkaar over de vloer.

Het is alleen jullie zijn ook allemaal zo begonnen.
Ook met vragen stellen als het zelf niet zou lukken

• Bullus
Het is niet dat ik alles voorgeschoteld heb gekregen, heb veel zelf geleerd door veel te lezen op forums en zelf te gaan testen. Vaak kom ik er zelf wel uit.

Maar goed, heb je bovenstaande al geprobeerd?Alleen shaders te unlocken met je eigen bios?

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd.
Dat ga ik vanavond of dit weekend proberen.

• daredevil-tje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Kan uit je verhaal niet opmaken of je het al geprobeerd hebt een DOS USB stick.

Ik heb zelf net van de XFX 6950 2GB (die niet die bios switch heeft) de shaders ge-unlocked;

- met AtiWinFlash een backup van de orinele bios van de kaart gemaakt

- met Radeon Bios Editor (RBE) van die originele bios de shaders unlocked en opgeslagen als "modded.bin" zie; http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159 (en dan "Update 2" gebruiken.)

- een USB DOS stickie gemaakt en met AtiFlash de "modded.bin" bios op de kaart gezet
zie; http://www.vortez.net/art..._edition_unlocking,1.html)

Ik heb kaart voor kaart gedaan, aangezien ik er 2 heb in crossfire, maar ik lees her en der dat je ze ook onafhankelijk kan flashen.

Hoop dat dit helpt.

Succes

• Bullus
Je kunt ze inderdaad ook onafhankelijk flashen

atiflash -f -p 0 modded.bin >1e kaart
atiflash -f -p 1 modded.bin >2e kaart

Nadat je beide hebt geflashed, dan pas rebooten.

|2600k|Asus 290|

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:31
Same here,

Gisteren aan het experimenteren met de Saphire 6950 2GB's bezig geweest. Maar kreeg ze nog niet goed met het flashen. Zal het nog eens op de dos manier proberen. Ik dacht aanvankelijk dat het niet zou lukken omdat ze gelockt zouden zijn, maar unlocken moet dus altijd kunnen. Tot nu toe staat er maar 1 kaart die niet wou op TechPowerup.. toch maar eens proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is me tot heden nog helemaal niet gelukt.

Ik hoop dus dat iemand het wel lukt met de Dirt kaarten en ff laat weten

• Senaxx
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:24:
Het is me tot heden nog helemaal niet gelukt.

Ik hoop dus dat iemand het wel lukt met de Dirt kaarten en ff laat weten
Ik ga vanavond eerst een ff een clean install doen op mijn nieuwe setup, en ga dan later vanavond weer even proberen met het unlocken / flashen van de 6950's :) Als ik resultaat heb zal ik het posten. Maar wat lukt er bij jou niet? Flashed hij niet? Errors? of wat?

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 17:39
Ik heb het ook geprobeerd met verschillende bios en methodes. Maar het blijkt dat de huidige versie van de dirt 3, zo'n 70% hardware matig (laser cut) de shaders zijn gedisabled dus niet meer te unlocken.

Zover ik heb begrepen zorgt de unlock voor "slechts" 2% prestatie winst en je kan altijd je kaart gewoon op de snelheden van een 6970 OC-en wat redelijk moet lukken met de dirt3 editie.

Zelfs verhalen gelezen waar de core snelheid naar 950 werd OC..

Zoals altijd, geheel eigen risico.
Ik heb geprobeerd te flashen maar mij is het niet gelukt te unlocken. Kaart komt uit feb 2011.
Dus heb ik het hele bios weer naar stock gezet en een lichte OC naar 800->850 en 1250->1300.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-01 10:41
Je kunt de DIRT 3 varianten toch helemaal niet unlocken?
De regel die ik hanteerde om een unlockbare kaart te vinden was dat het een reference kaart moest zijn.
Reference kaarten herken je aan het AMD logo boven je PCI connectors en de rechthoekige, standaard koeler op de kaart. Bovendien hebben ze een BIOS switch (dual BIOS) erop.

Als je een kaart kocht waar geen AMD logo op stond en geen "standaard" koeler op zat was de kans erg klein dat je hem kon unlocken. Misschien zit ik er naast maar volgens mij ben je aan een dood paard aan het trekken.

De enige optie die nog kan werken en die hier ook al genoemd is is om je eigen BIOS uit je kaart te halen en daar de unlock te doen en dan het BIOS weer terug te flashen. Ik zou er echt niet te veel mee klooien want zonder die BIOS switch is het flashen erg link. Ik heb hem destijds een paar keer moeten gebruiken :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• unfor
JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:21:
De regel die ik hanteerde om een unlockbare kaart te vinden was dat het een reference kaart moest zijn.
Reference kaarten herken je aan het AMD logo boven je PCI connectors en de rechthoekige, standaard koeler op de kaart. Bovendien hebben ze een BIOS switch (dual BIOS) erop.

Als je een kaart kocht waar geen AMD logo op stond en geen "standaard" koeler op zat was de kans erg klein dat je hem kon unlocken. Misschien zit ik er naast maar volgens mij ben je aan een dood paard aan het trekken.

De enige optie die nog kan werken en die hier ook al genoemd is is om je eigen BIOS uit je kaart te halen en daar de unlock te doen en dan het BIOS weer terug te flashen. Ik zou er echt niet te veel mee klooien want zonder die BIOS switch is het flashen erg link. Ik heb hem destijds een paar keer moeten gebruiken :)
Alle kaarten heb je een kans ze te unlocken, dankzij RBE.

• Niekleair
  • Laatst online: 11-06-2024
Als je geen reference kaart hebt loop je inderdaad het risico dat de shaders die je t.o.v. een 6970 niet gebruikt, erafgebrand zijn/hardwarematig uitgeschakeld zijn. IN dat geval ga je die shaders dus ook niet meer ingeschakeld krijgen. Als je dit topic doorneemt dan lees je dat met name de recentere releases hardwarematig "ingeperkt" zijn.

Je zal dus een manier moeten vinden om uit te zoeken of je een kaart hebt met shaders die puur softwarematig slapen, of hardwarematig uitgeschakeld zijn.

[img]error.jpg[/img]

Verwijderd

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:21:
Dat logo staat ook op mijn kaarten en ik heb geen refference kaarten.
Dat klopt niet.

Maar ik ga de moeite niet meer doen.
Heb veel gelezen en het blijkt dat er vaak ook storingen kunnen komen en zelfs dat je kaart qua performance achteruit kan gaan.

• Senaxx
Ikzelf heb ook Dirt3 Saphire HD6950's maar ondanks dat ATiflash aangeeft dat het flashen goed is gegaan, blijft ibj herstart mijn shaders ongewijzigd. Ik heb echter alleen nog niet de DOS manier geprobeerd. En ik heb het volgensmij ook altijd nog stees maar op mijn eerste kaart geprobeerd en niet op mjin 2e.

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 17:39
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:53:
[...]
Maar ik ga de moeite niet meer doen.
Maar OCen is juist moeite doen ;)

Maar je heb nu een leuke 580GTX

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:52

Audione0

Strijdt der titanen

Senaxx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:55:
[...]

Ik ga vanavond eerst een ff een clean install doen op mijn nieuwe setup, en ga dan later vanavond weer even proberen met het unlocken / flashen van de 6950's :) Als ik resultaat heb zal ik het posten. Maar wat lukt er bij jou niet? Flashed hij niet? Errors? of wat?
Welke Sapphires heb jij? Ik heb mijn 2 Sapphire HD6950's 2GB zonder enige moeite kunnen unlocken nl.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
niekje87 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:32:
Als je geen reference kaart hebt loop je inderdaad het risico dat de shaders die je t.o.v. een 6970 niet gebruikt, erafgebrand zijn/hardwarematig uitgeschakeld zijn.
En waarom zouden ze verschillende GPU's gaan produceren? Er bestaat gewoon altijd een kans dat het niet kan en de meesten doen het ook verkeerd. Bij de huidige kaarten zul je je eigen bios via RBE moeten aanpassen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Verwijderd

Topicstarter
Reveltoorn schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Maar OCen is juist moeite doen ;)

Maar je heb nu een leuke 580GTX
Daarom ging ik de moeite er niet meer voor doen.
Het risico dat de kaarten vast liepen en dat ik ze niet kon verkopen speelde ook mee.
De koper had het geld al overgemaakt.

Dan vind ik dat het eigendom is van die persoon en ga ik er niet meer mee "spelen".

Ik heb nu een erg leuke 580er idd.
Chiller heeft er een erg leuke bios op gezet en de kaart kan veel meer als een standaard superclocked

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
heb zelf ook een saphire 6950 dirt 3 2gb.
bij deze willen de shaders ook niet unlocken.
de kaart heeft wel een bios switch ,maar is geen reference design(te zie aan de pci-e stroom conn.)
ik heb onder windows en dos geflashed.
mijn kaart stond by default op de locked rom,moest dus eerst de switch omzetten voordat ik kon flashen.
bios gemod met rbe en later met het scriptje.
er zijn op het techpowerup forum zelfs mensen die 2 van deze kaarten hebben,waarvan er 1 unlocked en de ander niet(gelijk gekocht).
ook zijn er mensen die alleen de switch moesten omzetten om de shaders te unlocken(dus zonder te flashen :o )

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
In het geval van mijn Dirt3 kaart stond de "unlocked" BIOS inderdaad al geflashed op de 2e positie.
Echter, de shaders wilden niet unlocken. Mijn kaart is dus helaas gelasered.

Verklaart wellicht wel waarom enkele kaarten unlocked simpelweg door de switch om te zetten.

• Negaiido
  • Laatst online: 07-01 18:05
Sorry voor de bump maar als videokaart niet wilt opstarten na het flashen betekent het dan dat het niet mogelijk is om te unlocken?

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Ik heb ook Sapphire 6950 dirt 3 edition gekocht. Ik kan wel de shaders unlocken door alleen de switch om te zetten. Ik heb nu 1536 shader i.p.v. 1408. Alleen is de GPU en memory clock lager gezet. Die kan je volgens dan met Sapphire trixx hoger clocken.

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-01 14:14

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dat dus. Alleen is er voor als nog een voltage limit op 1.18v voor alle overclock programma's icm een Sapphire Dirt 3 / Dual Fan.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• Negaiido
Ik heb geprobeerd hem te unlocken met de normale instructie:

http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/159

Na het "opnieuw" opstarten wou hij niet meer starten en met de switch terug naar standaard lukte het wel... Wat zegt dit?

• unfor
Verkeerde bios geflashed.
Je moet op de Sapphire niet de techpowerup manier gebruiken.
Ik heb in een post eerder in dit topic gelinked naar de juiste manier. (Guru3D link)

Start op met de goede bios, swap de switch zodra je geboot bent en je kunt opnieuw proberen.

Edit: Omdat je de verkeerde bios geflashed hebt moet je wel eerst de juiste backuppen, die modden met RBE en die flashen.
(Dus niet de verkeerd geflashte bios backuppen!)

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 29-12-2011 21:52 ]

• Negaiido
Maar ik heb de sapphire niet, ik heb deze:

pricewatch: MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC

• unfor
Ook dat is geen reference design, dus daar kun je GEEN 6970 bios in flashen.
De methode is hetzelfde, je originele bios backuppen, editten met RBE en flashen.

http://www.vortez.net/art..._edition_unlocking,1.html
Hier kun je evt. de unlocked bios voor de MSI kaart downloaden, aangeraden word vaak om de dos flash te gebruiken maar ik heb de mijne gewoon met atiwinflash geflashed.

[ Voor 45% gewijzigd door unfor op 29-12-2011 21:57 ]

• Negaiido
Zo lang hij het nu doet maakt het toch niks uit? Of kan het instabiel worden?

edit: Daar hebben ze trouwens niet over switch 1 en switch 2. Moet nog wel steeds?

[ Voor 36% gewijzigd door Negaiido op 29-12-2011 22:04 ]

Verwijderd

als ik zou mogen vragen heb je toevallig deze versie want zou het ook willen proberen

pricewatch: XFX HD6950 Dual Fan (HD-695X-CDDC)
alvast bedankt
daredevil-tje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:27:
Kan uit je verhaal niet opmaken of je het al geprobeerd hebt een DOS USB stick.

Ik heb zelf net van de XFX 6950 2GB (die niet die bios switch heeft) de shaders ge-unlocked;

- met AtiWinFlash een backup van de orinele bios van de kaart gemaakt

- met Radeon Bios Editor (RBE) van die originele bios de shaders unlocked en opgeslagen als "modded.bin" zie; http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159 (en dan "Update 2" gebruiken.)

- een USB DOS stickie gemaakt en met AtiFlash de "modded.bin" bios op de kaart gezet
zie; http://www.vortez.net/art..._edition_unlocking,1.html)

Ik heb kaart voor kaart gedaan, aangezien ik er 2 heb in crossfire, maar ik lees her en der dat je ze ook onafhankelijk kan flashen.

Hoop dat dit helpt.

Succes
Pagina: 1