There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Ik zou zelf zo'n stille en dure silverado kopen als ik er nu een zou kopen. (Ik heb nu een alpha6035 met delta fan, dat maakt best een bak herrie, dat wil je niet)
Ik heb dezelfde maar dan met Ys-tech fanOp woensdag 21 maart 2001 02:07 schreef Nikel het volgende:
Ik zou zelf zo'n stille en dure silverado kopen als ik er nu een zou kopen. (Ik heb nu een alpha6035 met delta fan, dat maakt best een bak herrie, dat wil je niet)
iets minder performance maar ook minder herrie
Verwijderd
Die is ook niet stil!Op woensdag 21 maart 2001 07:15 schreef Accident het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maar dan met Ys-tech fan
iets minder performance maar ook minder herrie
Hij draait nu op 7v, maar ik hoor hem nog steeds binnikort maar eens een papst kopen!
Verwijderd
Neem de SuperOrb.
Voordelen:
-Goedkoop
-Herrie valt mee
-Past zonder zagen, vijlen, frotten, modden of buigen op de Abit KT7a
-Ziet er kewl uit
-Koelt goed
-Is van Thermaltake
-Heeft twee fans
Voordelen:
-Goedkoop
-Herrie valt mee
-Past zonder zagen, vijlen, frotten, modden of buigen op de Abit KT7a
-Ziet er kewl uit
-Koelt goed
-Is van Thermaltake
-Heeft twee fans
Verwijderd
Mhh niet als ie op een KT7 op zijn kant staat, dat valt best tegen.. (PEP66)
En die Ystech fan is stiller dan een SuperOrb. Trouwens, het probleem met die Delta fan is die verschrikkeleijke huil toon. Brrr..
Maar anders gewoon een Alpha6035 met 22 CFM Sunon fan van Nedcool, die is lekker stil
(Hfl 110,=)
En die Ystech fan is stiller dan een SuperOrb. Trouwens, het probleem met die Delta fan is die verschrikkeleijke huil toon. Brrr..
Maar anders gewoon een Alpha6035 met 22 CFM Sunon fan van Nedcool, die is lekker stil
(Hfl 110,=)
Verwijderd
neem een silverado zou ik zeggen ( heb hem ook en komt bij tomshardware als beste uit de test ) en hij maakt weinig herry (brengt mijn duron 700@1050 met een superorb 58 graden met silverado 38 graden
[quote]Op woensdag 21 maart 2001 09:27 schreef 3DBlaster het volgende:
Neem de SuperOrb.
Voordelen:
-Goedkoop---> ja
-Herrie valt mee---> nee, hij maakt een rotgeluid
-Past zonder zagen, vijlen, frotten, modden of buigen op de Abit KT7a -->nee, condensatoren zitten in de weg
-Ziet er kewl uit --> wat maakt het uit?
-Koelt goed---> ja das waar
-Is van Thermaltake--> dus?
Neem de SuperOrb.
Voordelen:
-Goedkoop---> ja
-Herrie valt mee---> nee, hij maakt een rotgeluid
-Past zonder zagen, vijlen, frotten, modden of buigen op de Abit KT7a -->nee, condensatoren zitten in de weg
-Ziet er kewl uit --> wat maakt het uit?
-Koelt goed---> ja das waar
-Is van Thermaltake--> dus?
Pagina: 1