Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NetBackup (Symantec) vs Simpana (Commvault)

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nieuwsgierig naar de meningen van system administrators/gebruikers/managers etc.

Welk product is naar jouw mening beter en waarom?

NetBackup van Symantec of Simpana van Commvault?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tja, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Je gaat hier heel veel verschillende antwoorden op krijgen welke gebasseerd zijn op persoonlijke voorkeuren, of conclusies die voortvloeien uit bepaalde technische implementaties. Je mag best een discussie starten over beide backupoplossingen, maar geef dan in ieder geval aan wat je zelf van beide paketten vind. GOT is immers geen helpdesk.

Overigens is het ook niet zo dat hier geen informatie over te vinden is. Een snelle google search brengt mij binnen 1 minuut al naar dit artikel waarin beide produkten met elkaar vergeleken worden.

Iedereen op GOT wil prima antwoorden op vragen van een ander en ondersteuning bieden bij het oplossen van problemen. De afspraak is echter wel dat een topicstarter ook zelf zaken moet uitgezocht hebben (of in ieder geval geprobeerd hebben). Dat stuk mis ik compleet in dit topic. Dit topic gaat dan ook op slot. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.