Beste,
ik heb een Lite On SHW-16H5S. Dat is al een relatief oude drive(ide nog) met lightscribe.
Nu wil ik die gebruiken in mijn nieuwe pc met windows 7(64 bit).
Bij apparaatbeheer zie ik hem staan met typenummer en al, maar in de verkenner komt hij niet tevoorschijn als hij leeg is(wel bij computer, maar niet in de balk rechts). Wel wanneer er een dvd in zit.
Echter wil ik nu lightscribe kant maken, ontwerp gemaakt, maar hij wordt niet herkend
, hij zegt dat er geen lightscribe disk in ligt, terwijl ik dat merk van dvd's reeds gebruikt heb met die drive...
Ook in nero kan ik geen cd/dvd branden daar ik mijn drive niet kan selecteren(alleen image drive zie ik)
Enig idee wat het de oplossing zou kunnen zijn?
ik heb een Lite On SHW-16H5S. Dat is al een relatief oude drive(ide nog) met lightscribe.
Nu wil ik die gebruiken in mijn nieuwe pc met windows 7(64 bit).
Bij apparaatbeheer zie ik hem staan met typenummer en al, maar in de verkenner komt hij niet tevoorschijn als hij leeg is(wel bij computer, maar niet in de balk rechts). Wel wanneer er een dvd in zit.
Echter wil ik nu lightscribe kant maken, ontwerp gemaakt, maar hij wordt niet herkend
Ook in nero kan ik geen cd/dvd branden daar ik mijn drive niet kan selecteren(alleen image drive zie ik)
Enig idee wat het de oplossing zou kunnen zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door tim007 op 20-09-2011 20:11 ]
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999