hey,
mijn pc (windows 7 64bit), herkent ineens nog maar 4gb vd 6gb ram,
dus toen las ik ergens op een forum, probeer eens:
"msconfig -> opstart opties (oid), geavanceerde opties, en vink maximaal geheugen (oid) aan, en zet het op nul, en start dan de pc eens opnieuw op. dus ik deed dat, hopende op dat het werkte, maar nu krijg ik alleen nog maar een BSOD, ik kan zelfs niet meer in veilige modus om het terug te veranderen, dan geeft hij ook al een BSOD
Opstartherstel levert niks op, foutopsporings nog iets werkt ook niet meer, systeemherstel heeft geen herstelpunten.
ik ben ten einde raad....
Als ik windows "normaal starten" doe dan blijft hij hangen op het
"windows starten" logo.
Al kon ik maar weer in veilige modus dan was ik al een heel eind, maar ik kan niet meer in windows komen dus ik kan niks meer terugzetten.
wat ik gedaan heb komt hier op neer, maar dan in windows 7:

Als iemand mij kan helpen ben ik die eeuwig dankbaar, bij voorbaad dank!
edit: hier de BSOD
mijn pc (windows 7 64bit), herkent ineens nog maar 4gb vd 6gb ram,
dus toen las ik ergens op een forum, probeer eens:
"msconfig -> opstart opties (oid), geavanceerde opties, en vink maximaal geheugen (oid) aan, en zet het op nul, en start dan de pc eens opnieuw op. dus ik deed dat, hopende op dat het werkte, maar nu krijg ik alleen nog maar een BSOD, ik kan zelfs niet meer in veilige modus om het terug te veranderen, dan geeft hij ook al een BSOD
Opstartherstel levert niks op, foutopsporings nog iets werkt ook niet meer, systeemherstel heeft geen herstelpunten.
ik ben ten einde raad....
Als ik windows "normaal starten" doe dan blijft hij hangen op het
"windows starten" logo.
Al kon ik maar weer in veilige modus dan was ik al een heel eind, maar ik kan niet meer in windows komen dus ik kan niks meer terugzetten.
wat ik gedaan heb komt hier op neer, maar dan in windows 7:

Als iemand mij kan helpen ben ik die eeuwig dankbaar, bij voorbaad dank!
edit: hier de BSOD
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 18:57 ]