"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Oh ja, neee, laat maar, ick sal nie chaan seurun ofur zpelvautun...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Verwijderd
ata66 presteerd dat beter bij jou dan udma33 met dma aan?? zo ja, welke drive heb je?
watvoor systeem heb je eigenlijk?
cpu, ram, hdisk, overgeclocked? hoever?
etc etc
Verwijderd
Na een paar mailtjes verder zag ik het niet meer zo zitten en ik heb dus gevraagd om een nieuwe BIOS chip. Ik hoefde alleen maar mijn adresgegevens door te geven (net gedaan, per e-mail). Nu nog hopen dat die chip snel komt.
Abit is het overclockersmerk voor velen dat na mijn inzien een prima service geeft
Leve Abit!!!
K'heb verder net waterkoeling + 2 80W peltiers (conrad).
C366@600, hij kan nog veeeeeel hoger alleen k'heb nog een 10ns geheugen stripje er tussen zitten en die kan dat niet aan. maar als dat is opgelost ga ik voor de 715+ Mhz.
Verder zit er nog een CT Geforce SDR.
Een netwerk kaarje.
Sb Live.
56k modem (woon in een gat dus nog geen kabel mogelijk
128MB intern(10ns
Verwijderd
voeding voor m'n peltiers, stel je voor:
15,4V
22A
15 kilo
35*35 cm
jaaa leuk he!!!
P.S. k'zet er ook nog een lucht gekoelde peltier tussen om het water te koelen.
De resultaten komen wel op het forum en gaan ook wel richting Herman.
(wil ook nog even lappen)
17,2Gb seagate? op ata66 presteerd Mr seagate fokking slecht, drivers etc updated. maar dat ligt dus echt aan mijn pc. gelukkig