Ik houd van Abit en Abit van mij!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04
Ik houd van Abit en Abit van mij!!!! :) :)
Ik houd van mijn plankje (be6-II), alles is instelbaar mijn HD draait als een tierelier, maar ik had laatst mijn bois verflashd dus ik een mailtje sturen naar Abit nederland met mijn probleem,systeem en adres en binnen een week had ik een nieuwe bios chip in huis liggen voor niks.
Abit rulez.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Als je nix te vertellen hebt, zeg dan ook nix....

Oh ja, neee, laat maar, ick sal nie chaan seurun ofur zpelvautun...

• Animal_X
Sorry ik kon me niet inhouden, moest het in mijn even kwijt!!!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Animal_X
Duizend maal mijn excuses, hij hoort ook nog bij "Hardware algemeen" thuis. (maar je hebt zeker geen Abit)

Verwijderd

Nouja.. als je je BIOS hebt verklooid omdat je verder wilde overclocken, mag ie ook hier, hoor.. :) :)

Verwijderd

Je zit hier goed hoor, het gaat toch over een moederbord?

Verwijderd

Ik vond het anders een ontzettend interessant mailtje. Ik denk dat ik volgende keer maar 's een Abit ga nemen, na twee keer ASUS. (Of doet ASUS dit ook ?)

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
hey, animal-x
ata66 presteerd dat beter bij jou dan udma33 met dma aan?? zo ja, welke drive heb je?
watvoor systeem heb je eigenlijk?
cpu, ram, hdisk, overgeclocked? hoever?
etc etc

Verwijderd

Je hoeft je er zeker niet voor te schamen, als je een Abit hebt, en ook nog eens een goede service hebt gekregen, dat mag je ons best laten weten, we horen meestal alleen de rottige verhaaltjes die we mee maken... ;)

• Mindfields
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ik heb het zelfde ongeveer probleem (Bios verneukt door flashen van een betabios) en dus ook gemaild naar Abit.
Na een paar mailtjes verder zag ik het niet meer zo zitten en ik heb dus gevraagd om een nieuwe BIOS chip. Ik hoefde alleen maar mijn adresgegevens door te geven (net gedaan, per e-mail). Nu nog hopen dat die chip snel komt. :)

Abit is het overclockersmerk voor velen dat na mijn inzien een prima service geeft :) :). Zie ik andere mobofabrikanten niet zo snel doen, al mijn mailtjes werden trouwens kuerig beantwoord.

Leve Abit!!! ;)

• Animal_X
ata66 blaast wel errug hard, naar heb hem toch op udma 33 en dma vinkje aan, dit is volgens mij stabieler.
K'heb verder net waterkoeling + 2 80W peltiers (conrad).
C366@600, hij kan nog veeeeeel hoger alleen k'heb nog een 10ns geheugen stripje er tussen zitten en die kan dat niet aan. maar als dat is opgelost ga ik voor de 715+ Mhz.
Verder zit er nog een CT Geforce SDR.
Een netwerk kaarje.
Sb Live.
56k modem (woon in een gat dus nog geen kabel mogelijk :( )
128MB intern(10ns :( )

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Animal_X.. ik woon ook in een gat... :( :( :(

Verwijderd

Animal_X je moet even checken of je voeding wel toereikend is met die Peltiers plannen...

• Animal_X
Die voeding is geen probleem, k'heb een 300W,12V voeding in m'n kast en een apparte
voeding voor m'n peltiers, stel je voor: :)
15,4V
22A
15 kilo
35*35 cm
jaaa leuk he!!!

P.S. k'zet er ook nog een lucht gekoelde peltier tussen om het water te koelen.
De resultaten komen wel op het forum en gaan ook wel richting Herman.
(wil ook nog even lappen)

• Banshax
animal, welke hd heb je??

• Animal_X
Seagate

• Banshax
hehe, lekker high FSB tolerant >:)
17,2Gb seagate? op ata66 presteerd Mr seagate fokking slecht, drivers etc updated. maar dat ligt dus echt aan mijn pc. gelukkig :)
Pagina: 1