Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AVG: internet geblokkeerd tijdens update

Pagina: 1
Acties:

• Alkjoa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:01
Dag mensen,
sinds enkele dagen blokkeert AVG (Free Edition 2011; versie 10.0.1410) mijn internettoegang zolang hij aan het updaten is. Jammer genoeg gaat het updaten ontzettend traag zodat ik soms enkele minuten moet wachten.
Zodra ik Firefox opengooi wordt mijn homepage (google) wel geladen maar verder gaat niet meer totdat de update compleet is. Ik kon verder niets over dat probleem vinden, wellicht dat iemand hier ervaring / oplossingen heeft.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:13

Thermometer

Whoop Whoop!

Alkjoa schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 18:20:
Dag mensen,
sinds enkele dagen blokkeert AVG (Free Edition 2011; versie 10.0.1410) mijn internettoegang zolang hij aan het updaten is. Jammer genoeg gaat het updaten ontzettend traag zodat ik soms enkele minuten moet wachten.
Zodra ik Firefox opengooi wordt mijn homepage (google) wel geladen maar verder gaat niet meer totdat de update compleet is. Ik kon verder niets over dat probleem vinden, wellicht dat iemand hier ervaring / oplossingen heeft.
Dit heb ik ook gehad. Het was zelfs zo erg bij mij dat mijn router werd geblokkeerd waardoor niemand meer op het internet kon totdat ik de router resette. Nu ben ik overgestapt naar AVG 2012 Free, en heb er gelukkig geen last meer van. Op het forum van AVG (hier) hebben mensen er ook last van, maar er is geen duidelijke oplossing.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:13

Thermometer

Whoop Whoop!

En het probleem is weer terug :( (gebruik avg free 2012). Ik heb topic gemaakt op hun officiële forum:http://forums.avg.com/nl-en/avg-forums?sec=thread&act=show&id=179916