Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker last heb van langzaam internet, wat niet zou moet aangezien ik 25mb internet van UPC heb.
Ik heb het eens een aantal keer getest dmv speedtest.net .
Normaal zit ik altijd op 18 a 22 mb download en 1.5mb upload, niet mis mee.

Zo nu en dan als ik het test zit ik tussen de 1 en 5 mb op speedtest.
De upload snelheid en ping blijven echter normaal.

Deze tests zijn allebei in de afgelopen 5 minuten gedaan, in beide gevallen stonden er bijna alle internet apparaten aan. (2 pc's, ipad, macbook)
Ik probeer de andere apparaten nog te testen wanneer het internet op mijn pc traag is.
De duur van het trage internet verschilt trouwens heel erg, zo juist was het een paar minuten, soms is het uren. Het is nogal irritant tijdens het browsen, gaat langzamer, youtube laad zeer traag etc.
Zo nu en dan heb ik zelfs nog ergere lags, waarbij mijn ping ruim boven de 100 zit en download snelheid <0.5mbs is op speedtest.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt
Ik heb het eens een aantal keer getest dmv speedtest.net .
Normaal zit ik altijd op 18 a 22 mb download en 1.5mb upload, niet mis mee.

Zo nu en dan als ik het test zit ik tussen de 1 en 5 mb op speedtest.
De upload snelheid en ping blijven echter normaal.

Deze tests zijn allebei in de afgelopen 5 minuten gedaan, in beide gevallen stonden er bijna alle internet apparaten aan. (2 pc's, ipad, macbook)
Ik probeer de andere apparaten nog te testen wanneer het internet op mijn pc traag is.
De duur van het trage internet verschilt trouwens heel erg, zo juist was het een paar minuten, soms is het uren. Het is nogal irritant tijdens het browsen, gaat langzamer, youtube laad zeer traag etc.
Zo nu en dan heb ik zelfs nog ergere lags, waarbij mijn ping ruim boven de 100 zit en download snelheid <0.5mbs is op speedtest.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt