Iemand heeft mij gevraagd een oplossing te bedenken voor dit probleem. Deze persoon heeft twee computers, een desktop en een laptop. Soms als iemand anders van hetzelfde huishouden op de desktop aan het werk is, wil deze persoon die mij gevraagd heeft gebruik maken van het pop3 email account van kpnmail.nl op de laptop. Oorspronkelijk word al deze mail gedownload naar Outlook Express op de desktop en direct van de server verwijderd.
Nu komt mijn vraag. Hoe kan de lokaal opgeslagen mail van de desktop beschikbaar gemaakt worden op de laptop en direct gesynchroniseerd worden?
Ik heb al nagedacht over een Exchange-server en dergelijke, maar vind dat erg ingewikkeld. Is hier een goede oplossing voor die ik over het hoofd zie?
Nu komt mijn vraag. Hoe kan de lokaal opgeslagen mail van de desktop beschikbaar gemaakt worden op de laptop en direct gesynchroniseerd worden?
Ik heb al nagedacht over een Exchange-server en dergelijke, maar vind dat erg ingewikkeld. Is hier een goede oplossing voor die ik over het hoofd zie?