Toon posts:

nieuwe videokaart geinstalleerd, geen beeld :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
b net een nieuwe videokaart gekocht om precies te zijn de:

Asus EAH5450 SILENT
1gb DDR2
hdmi, vga, dvi-i
http://www.mycom.nl/Produ...on-5450-SILENT,1GB/278678

specs van mn computer:

Dual Intel Pentium D cpu 2.80 GHz
2gb ddr2 werkgeheugen
ati radeon express 200 onboard
230gb harde schijf

Ik heb nu de drivers en software programma's verwijdert van ati radeon express 200. Daarna heb ik de computer afgesloten en vervolgens de 5450 geinstalleerd en de vga aangesloten op de nieuwe videokaart. Toen ik de computer opstartte kreeg ik geen beeld, de computer stond wel aan, ventilator etc. maar ik kreeg geen beeld. Ik heb al eerder een nvidea geforce 8600 gt 512mb in mn computer gehad maar die was volgens een computermaker kapot gegaan. Er zat ook erg veel stof in, dus daarom heb ik nu deze gekocht.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?!

Alvast bedankt,
gr Luc

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Doet de kaart het wel in een ander systeem? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die gewoon stuk is.
Heb je de IGP in de bios ook uitgezet, of in elk geval zo ingesteld dat hij je videokaart als primaire videoadapter pakt?

Verwijderd

sluit de vga even op de onboard aansluiting aan, kijk of het signaal via die videochip gaat

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zo te zien was die ander onboard :?
eerst aansluiten op de onboard en in je bios zetten dat ie de andere moet gebruiken, afsluiten kabeltje weer verwisselen en opstarten ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of de kaart 't in een ander systeem wel doet maar hij is vandaag binnengekomen dus ik neem aan van wel. Het probleem is dat ik ook al sluit ik de vga op de onboard videokaart aan dat ik ook geen beeld heb, als ik de nieuwe ook heb geinstalleerd, dus ik kan dan niet in de bios. wel als ik em zonder de nieuwe opstart.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Zit er nog een extra voedingsconnector op je videokaart? Zit hij wel goed in je slot geduwd? Is de kabel van je monitor niet per ongeluk scheef/los gegaan?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:40:
Ik weet niet of de kaart 't in een ander systeem wel doet maar hij is vandaag binnengekomen dus ik neem aan van wel.
Zonder het te testen is dat niet te zeggen.
Test het dus eens om zeker te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Zonder het te testen is dat niet te zeggen.
Test het dus eens om zeker te zijn.
[/quote]

Ja zal ik doen, er zit geen voedingsconnector op de kaart ik heb ook gecheckt of hij er helemaal goed in zit en de aan de vga kabel ligt 't ook niet die zit er ook goed in.wat nu?! :-(
Pagina: 1