Toon posts:

Bliep in in-ear razer moray+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb zojuist mijn Razer Moray+ oortjes ontvangen.
Maar zodra ik ze in mijn mac doe. Krijg ik steeds een bliep - bliep - bliep - bliep met een beetje ruis op de achtergrond erbij.
Ik weet dat het allemaal aan een telefoon kan liggen/bluetooth allemaal al een keer uitgezet en werkt niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Het is heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AUB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 18:33
Niet topic kicken binnen 24uur. Geef mensen even de tijd om een antwoord te zoeken en als die er nu niet zijn komen ze misschien later nog. Heb even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

tweakG5 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:27:
Niet topic kicken binnen 24uur. Geef mensen even de tijd om een antwoord te zoeken en als die er nu niet zijn komen ze misschien later nog. Heb even geduld.
Binnen 24 uur?!? Binnen zeven minuten :N

Maar goed, dit hoort ook niet binnen Audio en HiFi. Weet alleen niet waar ik dit topic heen ga plaatsen. Naar Accessoires & Navigatie omdat het over oordopjes gaat of toch naar Macs & Software aangezien het met een MAC te maken heeft...

Edit:
En ik ga voor de MAC :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

En krijg je er naast de bliep - bliep - bliep óók geluid uit? Of alleen de bliepjes?

En niet toevallig op de S/PDIF aangesloten?

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook altijd een hoop gemekker met een MAC als je er iets op wilt aansluiten. >:)

Mwah, hooguit gemekker met kansloze figuren die zonodig moeten trollen in Apple subfora... :z

[ Voor 40% gewijzigd door Whieee op 20-09-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg er ook geluid uit maar het bliep bliep blijft nog doorgaan in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat gebeurd er als je die dingen op een ander apparaat aansluit? Je tv van mijn part. Gewoon om uit te sluiten of het aan de bron ligt.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

Zijn de batterijen van dat ding niet toevallig bijna op ofzo? lees de handleiding van je in ear dopjes eens?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Iphone heb ik hier geen last van en op mijn Macbook Pro ook niet raar, maar toen ik de ruis had was ik windows aan het bootcampen misschien ligt het dan wel gewoon aan windows? Zou dat misschien kunnen? Verder nog iets raars ontdekt als ik mijn macbook het geluid (De balans) naar links zet krijg ik juist al het geluid in het rechter oortje en balans naar rechts alles in het linker oortje...? Iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Tja sluit eens andere speakers/oordopjes aan op de Mac in Bootcamp en dan weet je of het daaraan ligt. Zelfde geld voor de Macbook, test ff of je er op andere plekken ook last van hebt, want het kunnen heel goed verschillende problemen zijn.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Pagina: 1