Beste Tweakers,
Hierbij wil ik jullie advies. Heb zelf niet al teveel verstand van upgraden en graag jullie advies.
Heb een Asus A7CC - 7S008 laptop en wil deze upgraden.
Gegevens van de laptop:
http://www.topproduct.nl/...s008c-nl-a7cc-7s008c.html
STeK Computer Inc.
Moederbord Model:A7C 1.0
Processor:Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz 64Bit
Aanwezige geheugen:1024 MB 332.5 MHz CL: 5.0 clocks
Maximaal geheugen:2GB
Totaal aantal sloten:2 Socket
Geheugen is max. 2 GB en er is blijkbaar 1 GB geinstalleerd dus ga ik er 1 bij kopen.
Nu is mijn vraag of ik mijn processor ook nog kan upgraden?
Is uiteraard al een wat ouder beestje en heeft altijd perfect gedaan maar nu ik ca. 1 jaar windows 7 32bit erop heb staan gaat hij steeds trager worden.
Wat zijn jullie tips? Helaas heb ik op dit moment geen geld voor een nieuwe laptop dus die opte/dat avies kan ik helaas niet opvolgen.
Misschien is het mogelijk om een snellere processor te installeren maar volgens mij is deze volledig geintegreerd met het moederbord dus.... vrees het ergste...
Hoe dan ook, tips zijn zeer welkom
Hierbij wil ik jullie advies. Heb zelf niet al teveel verstand van upgraden en graag jullie advies.
Heb een Asus A7CC - 7S008 laptop en wil deze upgraden.
Gegevens van de laptop:
http://www.topproduct.nl/...s008c-nl-a7cc-7s008c.html
STeK Computer Inc.
Moederbord Model:A7C 1.0
Processor:Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz 64Bit
Aanwezige geheugen:1024 MB 332.5 MHz CL: 5.0 clocks
Maximaal geheugen:2GB
Totaal aantal sloten:2 Socket
Geheugen is max. 2 GB en er is blijkbaar 1 GB geinstalleerd dus ga ik er 1 bij kopen.
Nu is mijn vraag of ik mijn processor ook nog kan upgraden?
Is uiteraard al een wat ouder beestje en heeft altijd perfect gedaan maar nu ik ca. 1 jaar windows 7 32bit erop heb staan gaat hij steeds trager worden.
Wat zijn jullie tips? Helaas heb ik op dit moment geen geld voor een nieuwe laptop dus die opte/dat avies kan ik helaas niet opvolgen.
Misschien is het mogelijk om een snellere processor te installeren maar volgens mij is deze volledig geintegreerd met het moederbord dus.... vrees het ergste...
Hoe dan ook, tips zijn zeer welkom