Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Avond,

Afgelopen zondag is mijn HTC desire door een klein beetje water kapot gegaan. Althans het beeldscherm is heeeeeel vaag geworden. Als ik het wscherm schuin houd dan kan ik met veel moeite nog het een en ander zien en alle functies werken nog.

Is dit makkelijk te verhelpen of moet hij worden opgestuurd.

Mvg een digi leek

Danos

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Dat ding moet je ogenblikkelijk uit doen en een week in droge rijst bewaren. Althans die tip wordt vaak gegeven bij waterschade. Zo gaat al het water eruit. Daarna is het op je knietjes en hopen dat ie het doet.

Specs

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is met Google en met de zoekfunctie best wel het een en ander te vinden over waterschade. Vertel daarom eens wat je zelf al hebt gevonden, en naar wat voor informatie je nu nog zoekt, want je topicstart is wel een beetje mager zo. Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen verwachten we wat meer eigen inzet :)

Ik pas overigens je topictitel even aan, zodat deze wat beschrijvender is.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 20-09-2011 02:25 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:35
klinkt alsof je backlight kapot is, wellicht dat het met goed drogen weer gaat werken, maar anders wordt het lastig en zullen ze waarschijnlijk de hele scherm unit moeten vervangen

Strava

Verwijderd

ik hoop voor jou dat je wel een aprte verzekering op je HTC hebt. waterschade valt meestal buiten de standaart garantie :|

wat Kwak zegt: telefoon in een pot rijst stoppen ( zuigt het water op) en je batterij een paar uur in de vriezer om zn levensduur op pijl te houden.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Als er al een functie kapot is (backlight/scherm) dan hoef je niet te hopen dat hij het weer gaat doen.

Het gaat aan de binnenkant roesten/corroderen door het vocht. Daarom zie je vaak dat een apparaat het kort na het ongelukje nog wel doet, vervolgens valt een functie weg, dan nog een, dan doen de knopjes opeens niet meer, etc.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoveel mogelijk schoonspoelen met demi water of alcohol en daarna goed en lang laten drogen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1