Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Kan niet inloggen bij blog na wijzigen password

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Onlangs gaven jullie bij mij een mooie melding dat mijn password niet zo sterk was, en terecht. Dus ik heb braaf mijn wachtwoord gewijzigd naar wat sterkers. Alleen kom ik er nu achter dat ik op mijn blog niet meer kan inloggen; ik krijg een melding "Ongeldig token", terwijl ik toch zeker weet dat ik mijn nieuwe wachtwoord correct intyp. Rara?

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

En als je gewoon inlogt op tweakers.net en dan naar de tweakblogs gaat, wordt je dan wel automatisch ingelogged?

Dit kan ook een oorzaak zijn (3rd party cookies uitgeschakeld): \[tweakblogs/bug] Inloggen en blijven op tweakblogs.net

[ Voor 39% gewijzigd door crisp op 19-09-2011 22:58 ]

Intentionally left blank

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
crisp schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:43:
En als je gewoon inlogt op tweakers.net en dan naar de tweakblogs gaat, wordt je dan wel automatisch ingelogged?
Nope, dat wou dus ook niet werken.
Dit kan ook een oorzaak zijn (3rd party cookies uitgeschakeld): \[tweakblogs/bug] Inloggen en blijven op tweakblogs.net
Die had ik in Firefox inderdaad uitgeschakeld. Net even ingeschakeld en opnieuw naar tweakblogs: ik kon gelijk klikken om in te loggen. Weten we dat ook weer.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Een duplicate dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.