Mooie fan voor buiten de kast

Pagina: 1
Acties:

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01 08:43
Hallo beste tweakers.

Ik ben opzoek naar een fan die ik kan monteren op de zijkant van mijn kast.
Aangezien mijn cpu cooler te hoog is kan ik er geen aan de binnekant monteren.
Nu vind ik deze fans erg mooi alleen deze zijn niet in 140mm variant. Kent iemand toevallig fans die er net zo uitzien of andere mooie fans die ik dus buiten de kast kan monteren.

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04-2025
met een klein beetje eigen inzet had je in de pricewatch al een hele hoop er uit kunnen filteren nl tot dit: http://tweakers.net/price...SSjVzwN0eNbYp1d21fdqolPIH

maareeeum hoe wil je de voedingskabel naar binnen laten lopen? achterlangs er in? kijk wel even of je dan een verlengkabel o.i.d. nodig hebt ;)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

kijk in de pricewatch en sorteer op 140mm en klik op een plaatje die je leuk vind.
is puur smaakgevoel, kan ik je denk ik niet bij helpen :P ik hou meer van de fans als de Cooler Master Turbine

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01 08:43
Daar zitten dus bijna alleen van die vierkante fans bij. Ik was zelf meer geïnteresseerd in wat speciaal zoals die artic cooling fan. Van die ronde fans is alleen de scythe kaze mooi maar die is echter veel te luid naar mijn mening, en het gaat hier meer om de sier.

[ Voor 18% gewijzigd door Heilige Kaas op 19-09-2011 21:54 ]

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04-2025
misschien kun je een fan nemen met een mooi lichteffect (mocht je dat leuk vinden) stop er een mooie fanguard voor (is zoiezo wel handig) en pas daar de looks mee aan heel veel keus zal er niet zijn. (of je laat de kaze gewoon langzamer lopen