"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
MUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL.....k6-2 iets van 150 Mhz meer kan overclocken met een socket 370 slocket
Heel sterk idd, vooral omdat een K6-2 in socket7 gaat en niet in S370... en dus helemaal niet in een adapter
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Ik heb een slocket gehad waar helemaal niet mee viel te overklokken.
Ik had, ook al kan ik alles via de BIOS instellen, toch een overclockslocket nodig.
Ik had, ook al kan ik alles via de BIOS instellen, toch een overclockslocket nodig.
Verwijderd
Mijn mobo'tje (Gigabyte GA-6BXC, Slot1) heeft geen voltage tweaking. Maar toch wilde ik een C366 op 550 hebben. Dus een C366 gehaald, en een socket-convertor met voltage tweaking. En hij draait nu al ruim een half jaar gelukkig en stabiel op 550 MHz, 2.2 V.
Verwijderd
Hmm, ik had een i2000 slotketje met voltage-jumpers, die dus niet wilde overklokken, nu heb ik er een die zonder, die dus wel wilt. Maar als ik nu dus de 550 wil halen (net als hierboven) moet ik toch weer eentje meet jumpers hebben. Het zal wel aan het kaartje gelegen hebben.
Ik weet wel wat een socket is maar een slocket?
slot + socket = slocket?
Dus een kaartje voor op een slot 1 bord met een socket chip
Pagina: 1