[OS x of Windows]?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xander975
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik zit nou al een tijdje rond te kijken naar een nieuwe computer. PC of Laptop maakt niet uit.
ik wil graag MacOsx gebruiken maar ik weet nou niet zeker wat voor voordelen dat geeft ten opzichte van Windows. Het enige dat ik weet is dat ik bijna alle apple software via de apple store moet kopen, maar dat heb ik er voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Het enige dat ik weet is dat ik bijna alle apple software via de apple store moet kopen, maar dat heb ik er voor over.
Een beetje onderzoek zou het misschien wat makkelijker maken en bovendien is bovenstaande quote gewoon onjuist.
Er is een heleboel gratis software te krijgen voor de Mac en dat kan je net zoals bij windows, gewoon installeren zonder een appstore.

Wat wil je met je laptop gaan doen?
Waar ga je hem voor gebruiken?
Wat heb je zelf al opgezocht?
Wat vind je van OS X?
Waarom wil je graag OS X gebruiken?

enz enz.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wil je pasta of rijst...

kortom waar ga je het voor gebruiken, hier kunnen we echt niks mee

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Ik zie op je profiel dat je games speelt, dus dat gaat hem niet worden, of je moet wachten totdat Onlive hier uit komt (en ze zeggen al 3 jaar dat dat bijna gaat gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zonder dat je duidelijk vermeldt wat je er mee wil doen, wat je zelf al hebt uitgezocht en waarom je nog twijfelt, kunnen we weinig met deze vraag. Er zijn al diverse topics over dit onderwerp volgeschreven, maar het komt allemaal neer op persoonlijke voorkeur. Bekijk 'ns de website van Apple, ga 'ns naar een Apple Premium Reseller om met Mac OS X te spelen. Mocht je dan nog specifieke vragen hebben, dan mag je een nieuw topic openen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.