Na een struikelactie is mijn Powershot S95 beschadigd. Het objectief zit vast, of zat vast en ligt hier nu in 25 stukken. Op Ebay kan ik er 1 kopen voor € 50,- en dat vind ik de gok wel waard (reparatie objectief alleen € 200,- via Canon). Nu heb ik echter ook de + en - van de flex cable voor het LCD gebroken. Op zich geen ramp, moet te repareren zijn. Heb ik ook wel eerder gedaan. Alleen is deze flex cable zo dun dat ik de toplaag er niet af durf te schrapen. Vandaar mijn vraag, is er een vrij verkrijgbare stof waarmee ik dit spul kan oplossen? We hebben het hier over een totaaloppervlak van ik denk 3x4mm.
Zoals gezegd, het objectief is mij een gok van € 50,- wel waard. Als vervolgens blijkt dat de camera gewoon werkt ben ik ook wel bereid om een vervangend LCD aan te schaffen voor nog eens € 50,-. Dan heb ik het zelf voor € 100,- gerepareerd. Maar dan wel op de voorwaarde dat ik het eerst kan testen.
Dus... Iemand een suggestie waarmee ik die toplaag kan oplossen/smelten?
Zoals gezegd, het objectief is mij een gok van € 50,- wel waard. Als vervolgens blijkt dat de camera gewoon werkt ben ik ook wel bereid om een vervangend LCD aan te schaffen voor nog eens € 50,-. Dan heb ik het zelf voor € 100,- gerepareerd. Maar dan wel op de voorwaarde dat ik het eerst kan testen.
Dus... Iemand een suggestie waarmee ik die toplaag kan oplossen/smelten?
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren